هزار و دومین اتمام حجت اکبر با سران حکومت و اپوزیسیون ایران معاصر

کشورهای غربی برای من مهمند. غرامت گرفتن من از کشورهای غربی در هر سطحی و یا زندگی کردن من در کشورهای غربی و یا بجا موندن اثری یا نام و یادی از من پس از مرگم در کشورهای غربی و ... , از جمله منافعی هستند که من در تمدن غرب برای خودم متصورم.

اما با توجه به اینکه من برای اعمال اراده سیاسی اکبر در ایران, بطور ناخواسته مجبور شده ام که کشورهای غربی رو با استفاده از ظرفیتهای اکبر تحت فشار بگذارم و تهدید کنم, آینده ای که من از خودم در یک تصویر از تمدن غرب می بینم عاری از چالش و تنش برای من نیست.

حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی در میان دو گزینه توجیه جرایم خودشون و یا توجیه تهدیدات اکبر, گزینه اول رو انتخاب خواهند کرد.  اونها اکبر یا خاصیتها و کیفیت ممتاز و عالی اکبر رو در  مقاطع زمانی و سربزنگاههای مناسب و محاسبه شده با یک یا چند تا از روشهایی که در چنته دارند سر به نیست خواهند نمود. چه اکبر در ایران باشد و چه در غرب باشد. همانگونه که قبلا نیز در مورد اکبر و ثانیه ها, دقیقه ها, ساعتها, روزها, هفته ها, ماهها, سالها و دهه هایش چنین روا داشته  اند.

به همین دلیل من به حمایت و پشتیبانی افکار عمومی ملتهای غربی نیاز دارم. همراهی افکار عمومی با اکبر در تمدن غرب می تونه به منافع اکبر در کشورهای غربی, حریم و مصونیت بده. و امروز بهترین و مناسبترین زمان برای درخواست چنین حمایتی از کشورهای غربی است. 

 من در اینمورد از هموطنانم (ایرانیان معاصر) کمک می خواهم. و سران حکومت و اپوزیسیون ایران معاصر رو در اینمورد مسوول می شناسم. و اگر من سر به نیست بشم هیچ کشور دیگری بجز ایران مقصر نیست. و اونچه که نیاز دارم انتشار دو مقاله م با نامهای دیکته اکبر و کتیبه 2010  از ماه ژوئیه 2012 تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 آمریکا درآمریکا و در دیگر کشورهای غربی است. بطوریکه دو مقاله فوق الذکر مورد توجه و مطالعه توده های مردمی و جامعه مدنی آمریکا و دیگر کشورهای غربی قرار بگیره. من منتظرم که از ماه ژوئیه, گامهای ایران ونخبگانش و عموم ایرانیان معاصر رو در اینمورد ببینم. هر فرد یا شبکه برجسته یا گروه وسازمان و واحد ایرانی یی, با دلایل خاص خودش می تونه ازمن حمایت کنه. 
شاید تظاهراتهای گسترده خیابانی به راه بیفته در ایران به دلیل اینکه من پتانسیل خوب و مناسبی برای سرنگون کردن رژیم وقت ایران و تاسیس دولت موقت اکبر هستم. شاید حتی خود رژیم ایران هم بمنظور اثبات همسویی خویش با اکبر درمبارزه علیه استعماراز اکبر حمایت کنه. هر کی طوری حمایت می کنه. یکی مبانی نظری اندیشه اکبر رو تعریف وتبیین می کنه,دیگری .... و .... . هر کی برای حمایت از اکبر منافعی رو برای خودش تعریف می کنه یا در نظر می گیره. برای من اما فقط اهداف و منافع شخصی خودم مهمه و فقط هم نسبت به خودم متعهدم و اگرهم جایی کوتاهی کنم و نتونم به تعهداتی که به خودم دادم عمل کنم, اونقدر بزرگوار هستم که خودمو ببخشم. خوندن یادداشت "شرط اکبر و فرصتی برای ایران" می تونه کمک کنه به درک بهتراین موضوع که حمایت ایرانی ها از اکبر, به معنی ادای دین ایشان نسبت به ایران است. کاری که من خودم نیز به سهم خودم انجام داده ام.
چنانچه سران حکومت و اپوزیسیون ایران معاصر در اینمورد به وظیفه خودشان عمل نکنند, باید به  افکار عمومی ایرانیان توضیح دهند که آنها که با علی اکبر ابراهیمی چنین روا داشته اند, درمورد دیگر مردم ایران چه در نظر داشته اند؟


علی اکبر ابراهیمی
یک قطره از امواج سبز خیابانهای ایران در سال 2009

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است