فرمانده شماره یک پنتاگون و ناتو امروز در ایران مورد حمله قرار گرفت

فرمانده شماره یک پنتاگون و ناتو (اکبر) امروز در خیابان دانشور بلوار آفریقای تهران توسط یک عنصر امنیتی اطلاعاتی خنده رو و لباس شخصی تهدید شد. اما کشورهای غربی که فرماندهان شماره دوی پنتاگون و ناتو هستند از مصونیت برخوردارند و آنقدر بیچاره اند که خود اکبر را انداخته اند وسط ایران.
من که روزها تراکت پخش می کنم, اول مخاطبانم در خیابان را می سنجم و بعد با ایشان وارد گفت و کو می شوم و خودم و اهدافم را معرفی می کنم. اما امروزی اه همانطور که به خودش هم گفتم ظاهرش خوب و مناسب بود اما نگاهش به من شبیه نگاه رژیم به من بود. در پایان گفتم من یک چیزی دارم که تو نداری. من اسم دارم. اسم من علی اکبر ابراهیمی است. اسم تو چیه؟ اسمش را نگفت اما در صندلی راننده یکی از خودروهای کوچه نشسته بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است