امتیاز قدرت اکبر بر قدرت 5+1

صمیمیت و سطح عالی روابط خدا و شیطان تا هر جایی که لازم باشد تداوم خواهد داشت.
این امتیاز را خدا(حقیقت اکبر) به شیطان (رژیم ایران) نداده است, بلکه شیطان با زرنگی و با استفاده از ضعف جامعه به چنین حقی دست یافته است.
امتیاز قدرت اکبر بر قدرت 5+1 در آن است که من با تقدیر از خصایل نیک سران و هیات حاکمه ایران و ارجا دادن ایشان به وجدانهای خودشان از همکاری خود ایشان نیز برای گام برداشتن در راه سرنگونی شان استفاده می کنم و حتی هر وقت که لازم شود از ایشان پول هم خواهم گرفت. هر چند که با نزدیک شدن به پایان دوران احمدی نژاد شانسم برای پول گرفنن از رژیم ایران کمتر شده.
اما 5+1 خودش آنقدر جنایت کرده که اصلا چنین ایده هایی که برای جلب همکاری وجدان سران رژیم ایران فراخوان بدهد اصلا به ذهنش هم نمی رسد. اگر چنین چیزهایی از جانب آن دولتهای 5+1 پیشنهاد داده شود فقط موجب خنده و استهزای خودشان خواهد بود. به همین دلیل هم تا امروز "فقط با اعمال زور" تونسته اند اراده خویش را بر سران ایران تحمیل کنند.
من با اعلام اینکه هیچگونه تعهدی به هیچ پیمان نامه امنیتی با سران ایران ندارم و خودم را بدهکار بخشیدن مصونیت سیاسی به ایشان نمی دانم, از آن رژیم امتیاز هم می گیرم و فردا می روم نامه را بگیرم و مدارک درخواست گذرنامه را هم به افسر گذر نامه تحویل دهم. اما 5+1 با آنهمه دبدبه و کبکبه و یال و کوپالشان در کجای کارند؟
سازمان ملل حتی گزارشگر حقوق بشرش را نتوانست به ایران بفرستد اما من بعنوان یک ناظر حقوق بشر خودم شخصا تا اوین هم رفتم.
وقتی من به بند 350 زندان اوین رفتم امکانات و تسهیلات جدید هر چند کم و محدود برای زندانیان در نظر گرفته شد و 60 الی 100 نفر هم آزاد شدند و هیچ بمبی هم باریده یا منفجر نشد. آیا حقوق بشر حق من است یا حق سازمان ملل؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است