به شعور و شرف ملتهای غربی توهین نکنید

خدایا تمدن غرب را مطلع و آگاه کن که دست برنداشتن حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب از ترور "وقت مطالعه" ها و " اوقات فراغت" من گزینه ای نیست که برای تمدن غرب "حرمت, کرامت و امنیت پایدار در دراز مدت" به ارمغان بیاورد.
خدایا, کشورهای غربی که مادرهای ملتهای غربی هستند از نجابت و شایستگی کافی برای میزبانی, حمایت و اطاعت از علی اکبر ابراهیمی برخوردا رند اما مقامهای مسوول یو. ان. ایچ. سی. آر و برخی دیگر از حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی دست و پای آن کشورها را بسته اند.
خدایا من و مادر ملتهای غربی (من و تمدن غرب) را از شر دشمنان داخلی و خارجی تمدن غرب مصون بدار. چرا که نه تحمل با هم بودن ما را دارند و نه تحمل بودن ما را. آنها از اینکه ما همدیگر را می خواهیم و همدیگر را دوست داریم ناراحتند و می خواهند تمدن غرب را با نابودی انسان که خلیفه تو در زمین و صاحب تمدن غرب است, بی صاحب, بی هویت و نابود کنند و در این راه حتی از عملیاتهای انتحاری نیز ابایی ندارند و هنوز هم دارند از حسودی می ترکند تا من دعاگوی تمدن غرب نباشم. خدایا از تو متشکرم که با همه این اوضاع من باز هم دعا گفتن برای "حرمت, کرامت و امنیت پایدار تمدن غرب در کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت" را اولویت اولم در دعاگویی برای کشورهای مختلف جهان قرار داده ام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است