دارند بیت المقدس کشور را غارت می کنند

شاید اگر مسوولیت فساد مالی رفسنجانی را می پذیرفتم موسوی مجبور نمی شد بگوید هر شهروند یک جنبش و پول قلمبه ای به من می داد تا مگسان دور شیرینی گاز گازش بگیرند.
شاید اگر مسوولیت فساد سیاسی خامنه ای را می پذیرفتم خامنه ای نمی گفت ......
شاید اگر مسوولیت فساد مدرن احمدی نژاد را می پذیرفتم احمدی نژاد نمی گفت.....
دارند بیت المقدس کشور را غارت می کنند اما به ما چه می رسد؟ آیا سهم من حتی حقوق کارگری خودم هم نیست؟ اصلا بیت المقدس کشور به کل ما ملت مربوط است و نه فقط به من و با یک محمد رضا جلایی پور بهار که نمی شود, هیچ, پاییز هم می شود. همان چند فرش مسجد جامع قلهک را که صاحب کار قلهک نشینم بجای پرداخت پول به من, آنها را _نیز به همراه تسلیحات جنگی و گنجهایی که ادعا می کرد در زیر زمین مسجد دفن شده اند_به من فروخت چگونه ببرم که به من حمله نشود؟!
من از بخش خبری "بیست و سی" دعوت می کنم که اگر همچون ویکی لیکس بی شرف نیست به مسجد جامع قلهک بیاید و گزارش این فجایع کثیف را به اطلاع مردم برساند تا مردم خود نیز اطلاع داشته باشند که در پیرامونشان چه می گذرد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است