چرا من ادعا می کنم که صاحب اصلی پنتاگون و ناتو هستم؟

چرا من ادعا می کنم که صاحب اصلی پنتاگون و ناتو هستم؟
چونکه
در واقعیت این روزها , هیچ انسانی که شایسته تر از اکبر باشد فرمانده پنتاگون و ناتو نیست. یعنی حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب شایستگی ندارند که اراده سیاسی شان را در ایران بوسیله پنتاگون و ناتو اعمال کنند و اکبر شایستگی دارد. پس پنتاگون و ناتو منافع و خیرشان در قوای مجریه یا قهریه حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب بودن نیست بلکه منافع و خیرشان در اطاعت از اکبر است.
چرا من فرمانده ناتو و پنتاگون در ایران هستم و اراده سیاسی من باید در ایران اعمال شود و نه اراده اراده سیاسی حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب؟
چونکه
حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب از زنهای بدکاره شوهردار و شوهر کش به طرز مفتضحی حمایت کرده اند تا منافع پلید خویش را با میدان دادن به خیانت در خانه فامیل و همسایه تامین کنند. اما جهان آرمانی اکبر چنین گستاخی یی را در مورد ایران روا نداشته است.
چونکه
حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب با محکوم کردن انواع حکمهای اعدام, از قاتلین, جنایتکاران, تبهکاران و سورپرایز کنندگان لوث و پذیرفته نشده امنیت و انضباط اجتماعی حمایت کرده اند تا منافع پلید خویش را با پرورش دادن و هار کردن وحوشی که با ایشان به تفاهم و توافق شیطانی و پنهان رسیده اند و برای ایشان طعمه تهیه می کنند و خودشان نیز از طعمه های ایشان هستند تامین فرمایند.
و سرخوردگی, گمراهی و قانون گریزی انسانهایی که خودشان را ملزم به رعایت قانون می دانند نیز اهمیت لازم را برایشان ندارد و فقط "این" برایشان مهم است که چند لحظه اضافه تر خوش باشند!
اما جهان آرمانی اکبر چنین خیانتی را نسبت به ملت ایران روا نداشته است.
چونکه
حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب با آنکه دایره مصرف قدرتشان از حق و حقوق عمومی نیز بسیار گسترده, وسیع و گشاد بود,
از اصلاح طلبان و دیگر فعالین سیاسی تشکیل دهنده جنبش سبز ملت ایران فقط در شعار حمایت کرده اند تا برای خودشان آبرو جمع کنند اما در عمل آنها را به سپر بلای خود شان و پیاده نظام جنگی که برای اعمال اراده سیاسی خودشان است تبدیل کرده بودند و به منافع پلید خودشان و موضوعاتی همچون برنامه اتمی ایران متمرکز شده اند و در قبال گرفتن باجهای پنهان و اجرای توافقات مختلف با هیات حاکمه جمهوری اسلامی ایران, جنبش سبز ملت ایران را که صاحبان اصلی ایران هستند از عرصه حذف کرده اند و دارند با زنهای شوهر دار بدکاره و شوهر کش و با قاتلین و تبهکاران اجتماعی در مورد ایران و مسایل ایران مذاکره و تعامل می کنند.
چونکه....
چونکه....
آیا من که اینقدر مواظبند تا یک وقت یو. ان. ایچ. سی. آر به من پناهندگی ندهد و یک وقت از دغدغه معیشت آزاد نباشم تا فرصت تامل و اندیشیدن نداشته باشم با حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب قابل مقایسه ام؟
امضا: علی اکبر ابراهیمی
و یا بقول برخی از طرفدارانم:
ژنرال مشفق,
رییس جمهور اکبر و یا
اکبر پرزیدنت.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است