یک فرصت دیگر برای تمدن غرب

اگر تمدن غرب ظرف یک هفته "ارتش مورد نیاز من در سال 1388"را در اختیارم قرار دهد خیلی خوب است.
تو به دل گرفتی؟ دل درد می گیری یا! دوستت دارم.
درد دلت منو کشته.
من اونا رو الکی, برای پرستیژی که در درون مرزهای ایرانی لازم بود و برای مصارف داخلی در ایران گفتم. یعنی تو باور کردی که من نابودی تو رو بخوام؟ مگه من خوشگل تر از تو هم تمدنی دارم ای تمدن غرب؟
دمت گرم, دلمو نشکون. ارتشمو بده دکتر مهاجرانی شونا بزارم. بهشون حکومت کنه. شاید صدای شکایتهاشون قطع شد.
اونوقت دوتایی می تونیم با هم تا ابد از شرشون خلاص بشیم.
خامنه ای, احمدی نژاد و رفسنجانی اگه حتی خود خدا هم بودند برای من قابل دفاع نبودند و من از هر ایرانی یی که می خوام در روز قیامت و .... بازخواست کنم بطور اتوماتیک به آن شیاطین رژیم جمهوری اسلامی ارجا داده می شم و حتی حق پرسش از خلق رو هم از دست دادم. آنها هر چقدر هم که نور تولید کنند و خوبی باز هم قابل اتکا نیستند چون هرگاه مقتولین و سرکوب شدگان و مظلومین ادعا کنن که اگر مورد ظلم واقع نشده بودند می تونستن نور و خوبی و خیر بیشتر و بهتری تولید کنند و خیلی هم بهتر ژست پیغمبرای الهی رو بگیرن من جوابی براشون ندارم. فقط یک راه هست و اونهم سرنگونی رژیمی که علی رغم نظارت من, باز هم از آموزه هایم سرپیچی کرد.
اصلا اگه دادن هنره چرا فقط احمدی نژاد بده؟ دکتر مهاجرانی مگه خودش فلجه که احمد نژاد بده.دکتر مهاجرانی هم می ده. هر نوزاد یک میلیون تومان, آینده کودکان ایران.... .
حکومت احمدی نژاد برای ملت ایران کسر شان است. ملت ایران شایسته مدیریت دکتر مهاجرانی در عرصه های حکومتی کشورشان هستند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است