فاصله بی سابقه میان اکبر و دکتر خزعلی

جناب آقای دکتر خزعلی،
ضمن عرض سلام و درود.
متاسفانه اظهارات امروز جنابعالی در مورد محمد نوری زاد، مورد نظر و مورد تایید من نبود.

و از آنجا که شما و آقای نوری زاد هر یک با هویت و شناسنامه ای که من در ذهنم از شما دو بزرگوار تعریف کرده ام، در دیدگاهم دو دوست مهم و گرانقدر من شناخته شده اید و اشتباه امروز شما مبنی بر مسوول شناختن نوری زاد بابت قتل آن شخص معمم، مرا برای جنابعالی نگران کرد و

با توجه به مشغولیتهای ذهنی و یدی ام و محدودیت منابع انرژی یم و عدم توانایی و تمایلم برای ورود به منازعات میان دوستان و نیروهای همسو اما غیر فرمانبردارم،
چنانچه لازم دانستید دستور فرمایید بطور حضوری و شفاهی نظر مشورتی خودم را با کمال میل در اختیار جنابعالی قرار دهم.
لازم به یادآوری است که چنانچه آقای نوری زاد از ته دل و نه صرفا برای جستجوی پاسخگویی از یک صنف به کل آن صنف تاخته باشند من آن را تایید نکرده ام و نای کافی و وقت اضافه ای برای صدور چنان تاییدیه هایی و ورود به منازعات دوستان غیر فرمانبردار اکبر را ندارم.

با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
۲۸ آوریل ۲۰۱۹
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است