ملاقاتهای مردمی اکبر


یادداشت برای دیروز بود.

امروز که همکاران به سر کار اومده بودن، تک تک و گروه گروه، با ذوق زدگی و امید و خوشحالی با من دیدار می کردن. سپاسگزارم. امیدوارم که شایسته این محبوبیت مردمی و مقبولیت اجتماعی و نیروهای مثبت محیط های پیرامونم طی ده سال اخیر باشم.
آشپزخونه شرکت هم سال کاری جدیدش رو شروع کرد و بخشی از هزینه هام رو کاهش میده. بخش کارفرمایی در این شرکت، احساس ثبات رو متبادر می کنه و سپاسگزارم.
اما می دونم که به زودی بخاطر جدا شدن از این شرکت بمنظور تلاش برای سفر به ترکیه که معلوم هم نیست که موفق به انجام این سفر بشم یا نه، این موقعیت و امکان اشتغال در این شرکت که پرداختهاش هم همیشه یکم الی سوم برج بوده رو از دست خواهم داد.
فعالیتهای بین المللی اکبر به هر حال از اهداف و برنامه های اولویت دار اکبر بوده است. بطوری که قبلا نیز بخاطر تلاش برای سفر به ترکیه، بهترین موقعیتهای شغلی ام را از دست داده ام. این نشان دهنده آن است که دستاوردهای اراده ام برای تعاملات بین المللی اکبر بسیار پر اهمیت و گرانقیمت بوده است.

در پاین هم اشاره ای بکنم به یه چیزی که یه نفری یه جایی گفته بود:
"فکر کنم باید یک تجدیدنظر جدی در مثل‌های ایرانی صورت بگیره. برای نمونه وقتی می‌خوان بکن یه جایی خیلی بد آب و هوا و سکوت و کر بود میگن انگار فلان جا خاک مرده ریختن، از طرفی قبرستانها به شدت خوش‌آب و هوا و شلوغ هستند."

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است