کشور نفس تازه می خواهد

فراخوان اکبر برای تغییر رژیم در ایران

من از هیات حاکمه غیر منتخب کشور می خوام
به نفع گذار مسالمت آمیز در ایران،
کنار بکشند و قدرت رو واگذار کنند
و در زندان و یا در خارج از زندان
خودشون رو بعنوان مشاوران با تجربه و ارزان در اختیار منافع ملی و نظام حکومتی بعدی قرار بدهند.


من از نیروهای نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و مدیریتی کشور دعوت می کنم
که برای وادار کردن هیات حاکمه غیر منتخب کشور به اجابت کردن چنین فراخوانی
و یا دست کم برای بالا بردن هزینه نشستن آنها بر کرسی های رسمی کشور،
دست به ترور غیر فیزیکی آنها بزنند
و آنها را در وضعیت حداکثر آسیب پذیری قرار دهند
بطرزی که جامعه مدنی و سیاسی ملت ایران به سادگی بتوانند برعلیه شان شکایتنامه تنظیم کرده و مردم ایران را برای امضای میلیونی و بی خطر آن شکایتنامه دعوت نمایند و بازداشت آن هیات حاکمه نالایق ممکن شود.

من به پشتوانه "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر"
از ارتشها و قوای نظامی کشورهای ۵+۱ می خواهم که
برای اجرا و تحقق اهداف این فراخوان
که قبلا نیز در دیگر اسناد و به شکلهای مختلف بیان شده اند
بیش از پیش تاخیر ننموده
و وظیفه ای که در دیدگاه اکبر در مورد تغییر رژیم در ایران به شکل تئوریزه شده و دقیق برای ۵+۱ تعریف شده است
"فقط با جزئیات و ویژگی هایی که مشخص کرده ام"
را هر چه سریعتر
و بدون آنکه انتظار داشته باشند نیروهایی از درون ایران خودشان را به خطر و زحمت بیاندازند،
انجام دهند.

همچنین من زیاد به خارج از ایران رفت و آمد می کنم. برای تفریح، گشت و گذار، کار، پناهندگی، تعامل با جامعه بین الملل و یا هر هدفی که بخواهم و از جمله اهداف سیاسی. در هفته ها و یا ماههای پیش رو نیز احتمال دارد که از ایران بروم و با هدف پناهندگی نیز بروم. یا زود بر می گردم، یا دیر بر می گردم و یا هر چه‌. اینها مربوط به زندگی خود من است و ربطی به استبداد و استعمار ندارد و همانگونه که قبلا نیز ثابت کرده ام، هیچ موجود متخاصمی حق بهره برداری سیاسی از آن بر ضد مواضع سیاسی مرا ندارد.

و موضوع دیگر نیز آنکه، در هر صورت، خسارات مردم آسیب دیده ایران بابت سیل اخیر، باید به سرعت و بطور کامل و توسط ایران جبران و پرداخت شود. هر رژیمی که باشد لطفا همین فروردین، این وظیفه کشور در قبال هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر انجام شود.
آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی در کشور نیز یکی دیگر از اولویتهای فوری کشور است و باید همینک انجام شود.


علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸
۷ آوریل ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است