پیام اکبر به دوستان سرای قلم

پیام اکبر به دوستان سرای قلم

من که متمرکز بر فعالیتهای خودم و همچنین همچون اکثریت مطلق هموطنانم در داخل و خارج، متمرکز بر زندگی شخصی خودم هستم
اما از شما که در اطراف آقای خزعلی حضور دارید درخواست و خواهشی دارم. بخاطر ایران، لطفا قدردان آقای خزعلی باشید تا دیگران نیز حرمتگزاری به آقای خزعلی را از شما یاد بگیرند.

اگر ما در جبهه منتقدان یا مخالفان جمهوری اسلامی خواهان زدن گفتمان تمامیت خواهی در کشور (و از درون کشور و نه از خارج) باشیم،
تمامیت خواهان حتی تا سطح سپر قرار دادن ایران نیز در مقابل ما مقاومت و با ما مخالفت خواهند کرد.
دکتر خزعلی وقتی که ایشان را می زنند ایشان عموما و در اکثر موارد سرشان را از شرم می اندازند پایین و کمتر مقاومتی از خودشان نشان می دهند.
و این یعنی یک نیروی همسو با اراده خیرخواهی برای ایران.
نیرویی که برای ایران عزیزمان
کم هزینه ترین و پرفایده ترین است.

در روزهای اخیر دیدم که یک خطر بزرگ، این برخورداری ایران را تهدید می کند.
و آن اینکه
چنانچه ما قدر دان نباشیم و ناشکری کنیم
و از این دارایی ایران خوشمان نیاید و آن را استفراغ کنیم،
این دارایی بطور اتوماتیک از بین خواهد رفت
و ایران یک چنین عنصر و پتانسیلی را از دست خواهد داد.

سطور فوق فقط اشاره به یکی از ویژگیهای نیک شخصیت کاریزماتیک دکتر مهدی خزعلی بود.
و من هم به سهم خودم و هم به نمایندگی از ضمیر ناخودآگاه ملتم (ملت ایران) و اپوزیسیونهایشان در داخل و خارج، از ایشان سپاسگزارم.


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
۳ آوریل ۲۰۱۹
تهران






خط مشی خود من در مورد مطالب فوق الذکر چیست؟


یک:
تذکر فوق خیلی مهم بود.
گذار کم هزینه و پر فایده برای ایران
و شکر گزار بودن وطن دوستان صادق نسبت به نیروی همسو و پتانسیلی به نام مهدی خزعلی در این جهت.
قحطی چنین قدردانی هایی منجر می شود به اینکه حتی اگر انگیزه و اراده ای نیز در مهدی خزعلی برای فعالیت باقی بماند، اما توانایی و رمق گام برداشتن و موثر نیز بودن در ایشان از بین می رود.


دو:
من خودم را موظف و یا نیازمند به این نمی بینم که اظهارات آقای خزعلی در مورد آرشیو سرای قلم را باور کنم. ممکن است ایشان دروغ گفته باشند و من مواظب خودم و کشورم ایران هستم تا هیچ دروغی را بجای خود اصل جنس (آرشیو سرای قلم) باور نکنم.
خود اصل آرشیو را به جامعه ایران بازگردانید. چه تلاشهایی در این جهت شده؟ چه میزان بودجه برای مهندسان بازیابی اطلاعات برای انجام این کار اختصاص داده و هزینه گشته است. چه کار کردید در اینمورد؟ شما که نمی توانید از آرشیو خودتان حفاظت کنید، با امتیاز مدیریت و نمایندگی کشور ما چه کار دارید؟
اگر نسخه های مشبهی در جاهای دیگری تعبیه کرده اید و آرشیو از دست نرفته است لطفا اطلاع رسانی کنید.


سه:
من با در نظر گرفتن هدف و اهداف اکبر
که در هر واحد و هر جا و هر زمان و از جمله در هر جامعه و هر فرد منافعی را برای خودم شناسایی کرده ام،
یک شان کلی و عمومی و فراجناحی برای خودم در نظر گرفته و تعریف کرده ام که طبق آن،
همه انسانها و واحدها فارغ از رنگ و نژاد و غیره و از جمله دشمنان احتمالی مهدی خزعلی، خود مهدی خزعلی، آمریکا، روسیه، چین، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگران در نظر من از حداقلهایی از حق و حقوق و اعتبار و ارزش برخوردارند و همه می توانند پولهایشان را نزد من که باید بهترین و مطمئن ترین بانک برای ایشان و بهترین دوست ایشان باشم به امانت بگذارند.

حتی اگر که در هر لحظه به چنین هدفی دست نیابم
و قدرت متمرکز جامعه را بدست نگیرم نیز
زندگی اکبر با چنین سیاستی‌،
موجب پویایی و آپ تو دیت شدن لحظه به لحظه اکبر برای
لایق رضایت و خشنودی خدا بودن
در لحظه های آینده خواهد شد.


چهار:
من برای زدن مهدی خزعلی و مجموعه تحت مدیریت ایشان بر جناح تمامیت طلب حاکم بر ایران پیش دستی نمی کنم
و مسوولیت این کار
(اقدام برای زدن دکتر مهدی خزعلی و تشکل تحت مدیریت ایشان) را
بر گردن خودم نمی اندازم
بعنوان مثال، در جامعه ای که از امثال اکبر تشکیل شده باشد، جناح تمامیت خواه برای ضربه زدن به آرشیو سرای قلم قطعا مجبور به اقدام واضح از بیرون و بطور مستقیم خواهد شد. به شکلی که محکم بتوان ادعا کرد، این کار با دستور مستقیم مقام قضایی و یا گروه های خود سر حکومت انجام گشته است.


پنج:
نیروهایی همچون آقایان نوریزاد و خزعلی در دیدگاه من باید در فردای سرنگونی رژیم بعنوان شخصیتهای سیاسی طراز اول کشور شناخته شوند،
اما ورود آنها به قدرت در آن روز را صحیح نمی دانم و برای ایشان و اصلاح طلبان و دیگر نیروهای همسوی داخل کشور، پست و مقامهای مدیریتی را حداکثر جایگاه لازم برای ایشان می شناسم و آنها نباید تا سالها در جایگاه های ریاستی و تصمیم گیری های سیاسی کشور قرار بگیرند.
چرا که زندانبانان آنها در این سالها، نزدیکترین و بهترین حامیان آنها در این سالها بوده اند
و من و دیگر مدعیان آزادیخواهی و براندازی، در زمینه کمک به ایشان و حمایت از ایشان، چلاق و فلج و عاجز بوده ایم و ایشان را تنها رها کرده ایم و امتیاز نزدیکی به نیروهای همسویمان در داخل کشور را به جناح تمامیت خواه حاکم باخته ایم
و در نتیجه،
امنیت و ثبات و دیگر حقوق نیروهای همسویمان در جامعه تحت حکومت جمهوری اسلامی، بعنوان صدقه و امتیاز و بصورت قطره چکانی در اختیار ایشان قرار گرفته است
و محال نیست که با توجه به سنگینی هزینه سرنگونی برای جناح حاکم،
احساس مدیون بودن به تمامیت خواهان جمهوری اسلامی
در نیروهای همسو با ما در داخل کشور بوجود آمده باشد
و توانایی تصفیه های لازم بعد از سرنگونی را نداشته باشند.


با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸
۳ آوریل ۲۰۱۹
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است