پایان نظارتم بر انتخابات ترکیه را اعلام می کنم

پایان نظارتم بر انتخابات ترکیه را اعلام می کنم.
در مورد استانبول هم هر کدوم از دو طرف که توسط ترکیه برنده و پیروز انتخابات شناخته بشه، برای من قابل احترام است و از همین الآن پیشاپیش به ملت ترکیه تبریک می گم.

با توجه به اینکه من شهروند رسمی ترکیه نیستم و حق رای ندارم، همین میزان دخالتم در انتخابات ترکیه را نیز اضافه و زیادی می دونم.

انتخابات ترکیه اصلا نیازی به نظارت من نداشت و انقدر عالی و باشکوه همه نیروهای وحشتناک اومدند در روز انتخابات به دریا رسیدن که من با شگفتی فقط زل زده بودم و داشتم کلی چیز یاد می گرفتم و درس می گرفتم.
موفق و موید باشند.


خوب برگردم به کشور خودم ایران.
اینجا یک فراخوانی برای مصاحبه داده بودم تا ۱۲ فروردین که کشورم مرا تنها رها کرد و ترسیدند که من با "شهرت اکبر در شب عید ۱۳۹۸" به دستاوردهایی برسم که خودشان از آن دستاوردها محروم و عقب بمانند. ایران معاصر از این فرصت استفاده نکرد و امروز این فرصت به پایان رسید.

این موضوع را نیز به فال نیک می گیرم که کشورم ایران با عدم استفاده از این فرصت‌، این حق را برای من ایجاد کرد که به استانداردهای یادداشت "هدف مشترک بشریت" که در سال ۲۰۰۹ به ایران آورده بودم بازگردم و منتظر معجزه تحقق آرمانها در پاسخ به این "سوغاتی و معجزه" باشم و حتی اگر که یک روزی احتمالا قدرت متمرکز را نیز در دست گرفتم، در مورد مصاحبه با رسانه ها به همان سند اشاره و تاکید کنم.
خلایق هر چه لایق. لیاقتشان حتما و قطعا صدایی بهتر از صدای اکبر بوده است. قطعا چنین است.



با آرزوی بهترین شانسها برای کشور عزیزم ایران،
علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸
۱ آوریل ۲۰۱۹
ساعت ۱۲:۳۲
تهران




باز نشر یک سند:

هدف مشترک بشریت

بهار پارسال فراخوانی رو در مقاله “راز سیزده به در” مطرح کردم و امسال نیز یکبار دیگه اون فراخوان رو تکرار می کنم.

پیشنهاد میکنم و می خوام بشریت بمنظور پاسخ به این سوال که “تو کی هستی” با هم متحد بشن.

پیشنهاد میکنم و می خوام که این فراخوان مغتنم پس از مرگ من نیز مورد توجه و استقبال قرار بگیره.

چنانچه قرار انتقادات، نظرات و یا پیشنهاداتی در مورد من و یا هر یک از آثارم وجود داشته باشه،

پیشنهاد می کنم و می خوام که اون انتقادات، نظرات و یا پیشنهادات محصولی از پندارها، گفتارها و کردارهایی نیک باشه و حول محور تلاش بمنظور پاسخ دادن به سوال مطرح شده در این یادداشت شکل بگیره و همگی با توجه به این روزنه (در کنار این یادداشت) مطرح بشه.

چنانچه قراره سوالهایی از من پرسیده بشه،

پیشنهاد می کنم و می خوام که اون سوال ها محصولی از پندارها، گفتارها و کردارهایی نیک باشن و حول محور تلاش بمنظور پاسخ دادن به سوال مطرح شده در این یادداشت شکل بگیره ن و با توجه به این روزنه (در کنار یادداشت(

و توسط نماینده یا نماینده های گروهها، تشکلها، احزاب و کشورها مطرح بشه ن تا در صورت امکان از احتمال مورد بررسی قرار گرفتن توسط من برخوردار بشه ن و به جواب بعضی از سوالهای منتخب و برگزیده در کنار این یادداشت و یا در متن آثار بعدی بطور مستقیم و یا غیر مستقیم اشاره ای بشه.

پرسشها و نظرات صرفآ بیانگر دیدگاه نویسنده آنهاست و انتشارشان لزوما به معنی تایید آنها نیست.

حق هر گونه دخل و تصرف در پرسشها و نظراتی که در کنار این یادداشت مطرح می شود برای اینجانب علی اکبر ابراهیمی محفوظ است.

یک ماه قبل از عید نوروز 1387

 (بهار 2008)

علی اکبر ابراهیمی

دیکمن ـ آنکارا ـ ترکیه

“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””





The common aim of humanity

Last spring I indicate a paper title (the secret of 13th day of spring) and also repeat it this year.

I suggest that humanity be one to answer to this question that (who you are?)

I suggest and want to this work be continue after my death also.

If it may three are some critics, opinions or suggestions about me and my works, I suggest that those critics, opinions and proposals

be a product of speeches, thoughts and good deed and be around an attempt and all be indicate based on this way.

If some questions must asked to me:

I suggest and I want that those questions be a product of speech’s, thoughts and good deed and be around an attempt and all be indicate based on this way

and by agents of groups, parts, regions and country indicated to probability of study by me and a direct refer to response of some questions inside of this note or in other texts.

Questions and ideas indicate the opinion of writer and their publication means confirm of them.

The right of any involving in questions and opinions around this note is maintain to me, Aliakbar Ebrahimi

One month before the New Year, 1387

(Spring 2008)

Aliakbar Ebrahimi

Dikman- Ankara- Turkey



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است