گزارش اکبر به شورای عالی


شورای عالی ارتشها و قوای نظامی کشورهای ۵+۱،
خوب گوشاتو باز کن

من در دهه گذشته از مطالعات و پژوهشهای علمی خودم‌ دور بوده ام و هنوز هم دورم.
پس از اینهمه پرسه زدن در اطراف سفارت ترکیه و شعبه سازمان ملل در تهران هنوز موفق به تشکیل جلسه با وزرای امور خارجه ۵+۱ بر مبنای سند ژانویه ۲۰۱۹ اکبر نشده ام تا بودجه سازمانم را از مجاری دیپلماتیک بگیرم و
ایران از چشم اندازم برای ایران فاصله دارد
و سیل هم آمده
و رژیم مستبد مسلح نیز مردم بی دفاع کشورم را در چنگ دارد
و دوستانم (نخبگان سیاسی و مدنی کشورم) در سیاهچال یا تبعید یا در قبرستانها یند
و جهان نیز از سازمان اکبر محروم است
و درهای سازمان ملل و کشور ترکیه که میزبانان رسمی کاندیداتوری اکبر برای قدرت متمرکز ۵+۱ هستند نیز هنوز به رویم بسته است.
در این اوضاع این روزهای ایران و جهان، چنانچه سازمان صلیب سرخ رسما بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر با من مصاحبه کند به گمانم حالم بهتر و جایگاه مانیفستم تقویت شود و ترکیه و سازمان ملل نیز در میزبانی از اهداف آن مانیفست، فعالتر گردند. دغدغه های صلیب سرخ، مانند دغدغه های دهه های اخیر خودم است و ما باید با هم ارتباط بگیریم و همدیگر را تقویت کنیم. من امکاناتی ابتدایی همچون ترجمه و مکاتبه را نیز ندارم، لطفا شرایط برگزاری این مصاحبه را برایم فراهم فرمایید.
من از حکام و مقامهای مسوول کشورهای ۵+۱ برای فرمانروایی بر شما شایسته ترم. پس لطفا دست کم و لااقل این کار کوچک را برایم انجام دهید.

شورای عالی ارتشها و قوای نظامی کشورهای ۵+۱،
خوب گوشاتو باز کن؛
مسوولیت مرگ من در ایران به عهده شما شش کشور خواهد بود. آری خود شما (روسیه، چین، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان) را می گویم. دنبال بازیچه ها و دلقک هایی همچون ترکیه و سازمان ملل و یا رژیم جمهوری اسلامی ایران برای فراپکنی نگردید. من دارم خود شما را می گویم. مسوولیت مرگ من در ایران، فقط و فقط با خود شما کشورهای ۵+۱ خواهد بود.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۲۰ آوریل ۲۰۱۹
۳۱ فروردین ۱۳۹۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است