منافع هر یک از اعضای ۵+۱ در ترکیه، از جیب من دزدیده شده است

مسوولیتی در قبال ترکیه ندارم.
چرا مرا به ترکیه راه نمی دهند؟ من می خواهم به یالووا بروم و در اداره مهاجرت، ثبت نام پناهندگی برای درخواست حمایت بین المللی کنم. چرا راهم را بسته اند؟
آیا
"تهدیدهای قبل از عید قربان ۲۰۱۸ بر علیه ترکیه در دیدگاه اکبر"
دارد برمی گردد؟

این روزها (منظورم امروز است) سعی کرده ام با ترکیه تماس بگیرم در مورد رفع مشکل سفرم به آن کشور که همان ممنوعیت ورودم به خاک ترکیه است به نتیجه ای نرسیدم.
به تلاشهایم در اینمورد ادامه می دهم و اگر شیفت صبح فردا را چند ساعت تعطیل باشم، احتمالا یک سری هم به سفارت ترکیه خواهم زد.

در هر حال و در هر صورت من هنوز هم بر سر موضع هستم و با پولشویی های ترکیه در ارتباط با دزدان ملی و حکومتی ایران به شدت مخالفم.
نوکر ۵+۱ که همان ترکیه است، به اکبر آلرژی دارد.
کشورهای ۵+۱ باید به جرم رفتار نه و نیم سال اخیر ترکیه با اکبر، به شدت مجازات شوند.
احتمال بازگشت کانون تحصن غیر حضوری اکبر در تهران به مقابل سفارت ترکیه کاملا بعید نیست.

نفت ایران کو؟ پولها و منابع ایران کو؟ طلاهای ایران کو؟ اینجا در ایران، حتی خاک زیر امامزاده ها را هم خالی کرده اند! این مملکت را شخم زده اند. شخم جامع.
کدام کشورها عطیقه ها را خریده اند؟ از چه راهی؟ "آراج" اش و وسیله اش کدام کشورها بوده اند و چه منافعی برده اند؟
اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ باید بطور دستجمعی شکنجه فیزیکی شوند.
ترکیه نوکر لایقی برای هیچیک از اعضای ۵+۱ نبوده است و هر گونه منافعی که هر یک از اعضای ۵+۱ از ترکیه و یا در ترکیه داشته اند، دارند و یا خواهند داشت، از جیب اکبر دزدیده شده است و من حق و حقوق ترکیه ای خودم را می خواهم.
راستی پانصد دلار پول ویزای اکبر کو؟ چرا ترکیه خانه امن دزدهاست؟ من حدود دو سال در دادگاههای ایران بابت آن پول االاف بودم و آخر سر نیز به نتیجه نرسیدم. اگر وضعیتی اورژانسی برایم پیش آید احتمالا بطور اتوماتیک کانون تحصن غیر حضوری به مقابل سفارت ترکیه منتقل خواهد شد.
آیا دولت خودرای ترکیه قصد دارد که از ترس محبوبیت مردمی و مقبولیت اجتماعی فوق العاده اکبر در ترکیه، ترکیه را تضعیف کند؟ خدادادی است من چه کنم؟ از حسودی نمیرید و اگر هم خودتان می می میرید، کشور را سپر خودتان نکنید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است