فکت شیت نظامی اکبر

برجام کشورهای ۵+۱ و اکبر در امور نظامی

همانطور که در نسخه واحد (نسخه مادر) این سند گفته ام، مطالب قبلا مطرح، تشریح و منتشر شده و باید استخراج و تدوین شود از طرف خود آن کشورها.

اما لازم دانستم در اینجا فکت شیتی تهیه و منتشر کنم.

در دیدگاه من پسندیده است که
سازمانهای نظامی در جهان کوچک و کوچک تر شوند و کاربرد جنگ افزارها و تجهیزات نظامی و ضرورت و لزوم وجود داشتن و بودجه خوردنشان در سراسر جهان به تدریج کم و کمتر شود و بطور اتوماتیک به صفر برسد و بودجه های آن به بخشهایی همچون آموزش، بهداشت و رفاه هدایت شود.

فقط یکی از دلایل و انگیزه های من برای شکنجه فیزیکی دستجمعی اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ این است که جهان هنوز به چنان نقطه ای نرسیده است. و هر وقت که رسید نیز از این بابت فقط همین یک دلیل و یک انگیزه منتفی می شود.

ضمنا من در این روزها و ماهها خواستار حمله نظامی همه جانبه و حتی اتمی از سوی اعضای به اکبر نزدیکتر ۵+۱ به اعضای از اکبر دورتر ۵+۱ هستم.

در دیدگاه اکبر هر آنچه که مورد نظر و مورد تایید اکبر در مورد جهان و ایران هستند کدامهایند و کدامیک از اعضای ۵+۱ با آنها همسوتر و کدام اعضا با آنها ناهمسوترند؟ قبلا طی سالها و دهه اخیر مفصل شرح داده و منتشر کرده ام.

اما امروز این فکت شیت را منتشر کردم که یاد آوری کنم و تصریح کنم.


جناب روسیه، همسایه محترم، ابرقدرت معاصر محترم، چرا در زمان ضعف و بی ثباتی یک حاکمیت سیاسی ظالم و فاسد در ایران می آیی و در مورد دریای خزر با ایران قرارداد می بندی؟
آیا از تجاوز به مرزهای جغرافیایی کشور خودت و اشغال شدن خاک کشور خودت نمی ترسی؟
اگر که شعور و درک و فهم احترام قایل شدن به ایران و ملت ایران رو نداری، پس بترس تا در اثر ترس رفاقتمون رو حفظ کنی و برای همسایه خودت احترام قایل باشی.
تو چرا باید اینقدر دور باشی از چشم اندازی که من برای ایران و جهان در نظر داشتم و آمریکا و اروپا چرا اینقدر از تو نزدیکترند به آن چشم انداز؟
اینجا مردم در سختی و رنجند. تو مگه مال بی صاحاب پیدا کردی که در این شرایط و اوضاع در نقش یک لاشخور و دله دزد در مقابل ایران ظاهر می شی؟ آموزش نیروهای ضد شورش برای جمهوری اسلامی یعنی چی؟ و .... .

جناب چین، ابرقدرت معاصر محترم،
فروش ابزار شنود برای سرکوب به جمهوری اسلامی در سال ۲۰۰۹ یعنی چه؟ آیا واقعیت دارد؟ جمهوری اسلامی نسبت به ملت ایران ظالم و فاسد بوده است و جنابعالی یکی از اعضای ۵+۱ بوده اید که با امضای برجام در تایید و تثبیت آن رژیم گام برداشته اید و به منافع تجاری تان با آن رژیم می اندیشید در حالی که من و دیگر فرزندان سبز ملت ایران در این سالها به جرم دلسوزی و دفاع از ایران و ملت ایران تحت انواع سرکوبها هستیم.
مردم ایران امروز در سختی هستند. لطفا در این روزها در مورد همه چیز مربوط به ایران، نه همچون شش لاشخور رقیب یا همچون دیگر لاشخورهای گرسنه تر، که مسوولانه تر رفتار شود. همه لاشخورها به عواقب پولشویی های واضح و غیر واضح با جمهوری اسلامی بیندیشند. دزدی از یک ملت و کشور دیگر آخر و عاقبت ندارد. دعا کنید که خدا به خودتان و از منابعی مشروع و حلال ثروت بدهد.
آیا شما خودتان جانی نیستید وقتی که دارید می آیید باجگیری را بوسیله یک رژیم جنایتکار اما از جیب یک ملت قربانی انجام می دهید و آن جنایتکاران را مشروع می نامید؟ موضوع حقوق بشر و استانداردهای حکومتی که باید اولین موضوع اولویت دار برجام می بود در کجای برجام جای دارد؟

من خواهان شکنجه فیزیکی دستجمعی اتباع و شهروندان کشورهای ۵+۱ هستم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام.
تا زمانی که آمریکا پنتاگون را در اختیار من قرار نداده است که بتوانم به روسیه حمله نظامی همه جانبه کنم، دلیلی ندارد که آمریکا را از تحمل مجازاتهایی که در دیدگاه اکبر برای کل اعضای ۵+۱ در نظر گرفته ام معاف کنم.
لطفا آنچه که مورد نظر و مورد تایید من بوده است را اجرا کنید. با شیش تاتونم. دقیقا همون چشم انداز اکبر رو می خوام. بودجه بزارید، کارمند و مترجم استخدام کنید با حقوقهای بالا و انگیزه ساز، بولتنهای مورد نیازتان را کارمندانتان از منابع کتبی اکبر تهیه و به شما ارایه خواهند کرد.


سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷
۴ سپتامبر ۲۰۱۸
تهران - مقابل دریاچه پارک ارم

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است