ultimatum to United Nations Security Council

شورای امنیت سازمان ملل،
لطفا هر ساپورت و اسپونسوری که علی اکبر ابراهیمی در عرصه های مختلف لازم دارد،
از طرف سازمان ملل و بواسطه دادگاه لاهه، معاونت مالی سازمان ملل، معاونت علمی و پژوهشی سازمان ملل و دیگر ابزارها و شاخه ها و معاونتهای سازمان ملل
در اختیار علی اکبر ابراهیمی قرار بگیرد.

برجام مهاجرتی، بیانگر نیازهای مهاجرتی و اقامتی اکبر است.
همچنین اکبر در یک روزگاری در پی اسپونسور برای تداوم مطالعات و پژوهشهای علمی خودش بوده است و برای یک سازمان که در سراسر جهان دارای شعبه باشد، ایده و طرح و برنامه داشته است.
همچنین اکبر در زمینه های سیاسی، کلیاتی حداقلی را تعریف کرده بوده و انتظار محقق شدنشان را داشته است بدون آنکه لازم باشد ذهنش مشغول امور سیاسی باشد.
سپس اکبر در زمینه های نظامی نیز سفارشاتی داشته است.

چه کار کرده اید با اکبر در دو دهه اول قرن بیست و یکم؟! ایشان که همچون یک آدم معمولی از سازمان ملل تقاضای پناهندگی و مهاجرت کرده بود. سازمان ملل با چه حقی وی را حتی از یک جواب ردی و یا قبولی به درخواست پناهندگی اش نیز محروم نگه داشته بوده است؟ وقت، مغز، نبوغ، جوانی، انگیزه و انرژی اکبر را چه کسی خورده است؟ ایشان که شیفته فعالیتهای علمی و ایده های خودش بود و عبارت نابغه قرن رو در مورد خودش بکار برده بود، چی کار کردید با ایشان که به دهه پنجم عمر خودش هم رسیده اما هنوز هم داره دنبال یه لقمه نون می دوه و صاحب زندگی هم حتی نیست!


چنانچه تا پایان ژانویه ۲۰۱۹ کل امکانات و ظرفیتهای سازمان ملل در سراسر جهان و از جمله شورای امنیت سازمان ملل، در جهت ساپورت و اسپونسور مطلق سازمان ملل از اکبر و تشکیل سازمان دولت جهانی اکبر هزینه و خرج نشود،
از آن پس، ما هر لحظه هر گونه حق هر گونه اقدام اعلام نشده ای بر علیه مسوولان و مقصران مربوطه و ساختمانها و حتی کشورهای مطبوعه شان را برای خودمان محفوظ خواهیم دانست و حتی ممکن است که به چندین ساختمان در سراسر جهان حمله امنیتی و به چندین کشور نیز حمله نظامی بکنیم.


با احترام.

امضا: شورای هماهنگی نیروها و نهادهای نظامی همه کشورهای جهان و از جمله خود پنج عضو دائم و ده عضو غیر دائم شورای امنیت.
تهیه، تدوین، نگارش و انتشار از علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه
۲۸ شهریور ۱۳۹۷
۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸
مقابل دفتر سازمان ملل در تهران
(کانون تحصن غیر حضوری اکبر در ایران)

تاریخ اصلی این سند، یکم ژانویه سال ۲۰۱۹ است. فقط چونکه ممکن است در آن زمان من خارج از ایران باشم و در کشور میزبان مجاز به چنین اظهارات خطرناکی نباشم، همین امروز منتشرش کردم تا قبل از مرگم با شورای امنیت سازمان ملل اتمام حجت کرده باشم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است