مجوز حمله نظامی اتمی آمریکا به دیگر اعضای ۵+۱

مجوز حمله نظامی اتمی آمریکا به دیگر اعضای ۵+۱

با توجه به اینکه ایران امروز در وضعیت ویژه ای قرار دارد و پندار، گفتار و رفتار آمریکا و بخصوص وزیر خارجه اش مایک پمپئو با ایران و ملت ایران بسیار بسیار احترام آمیز تر از پندار، گفتار و رفتار روسیه و چین با ایران و ملت ایران است،
و لازم است که دیدگاه روسیه و چین در مورد امور سیاست داخلی ایران، در مقابل دیدگاه خود ایران و ملتش تضعیف شود،

من همینک و همینجا (در این سند) مجوز حمله نظامی اتمی آمریکا به هر یک از پنج عضو دیگر کشورهای ۵+۱ را صادر می کنم.

لازم به یاد آوری است که این حکم "سی و پنج" سال (۳۵ سال) اعتبار دارد
و در صورت زنده ماندن من، برای تداوم اعتبارش نیاز به تایید مجدد خودم خواهد داشت.
مگر آنکه خودم در این مدت، با اختیار خودم دست به لغو و ابطال حکم بزنم.

آمریکا اگر خواهان استفاده از این فرصت است باید عجله کند. چرا که هر لحظه ممکن است من این حکم را لغو و باطل کنم.
راستی من اینهمه حق و حقوق و امکانات حمله نظامی اتمی و غیر اتمی را از کجا آورده ام؟ مگر شما نمی دانید؟!!! یک سری به فکت شیت نظامی اکبر که اخیرا تهیه و منتشر شد و به دیگر اسناد اکبر بیاندازید فهمیدنش زیاد سخت نخواهد بود.



امضا: شورای هماهنگی نیروها و نهادهای نظامی کشورهای ۵+۱ و از جمله خود آمریکا
تهیه، تدوین، نگارش و انتشار از علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه
۲۶ شهریور ۱۳۹۷
۱۷ سپتامبر ۲۰۱۸
مقابل دفتر سازمان ملل در تهران
(کانون تحصن غیر حضوری اکبر در ایران)

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است