حکم مجازاتی ویژه و جدید برای آمریکا صادر نشد

برای اعمال فشار تئوریک بر آمریکا دستم پر نیست و ابزارهای کافی تئوریک در اختیار ندارم.
آن کشور در اکثر موضوعات مورد نظر من وضع نسبتا بهتری نسبت به دیگران دارد و نیرویی نسبتا همسوتر است.
فعلا تا مدتی به اینکه چگونه می توانم آمریکا را در دیدگاهم بطور ویژه تحت فشار بگذارم فکر نمی کنم. چونکه طی روزها و هفته های اخیر که به این موضوع فکر کردم فکرم خسته شد و فرصت تامل نیز نداشتم و حجم کارهای یدی و مشغله های ذهنی ام نیز زیاد بود. شاید این تعلل موقت در فکر کردن به نحوه مجازات آمریکا، دائمی نیز بشود. چرا که همسوترین است با آنچه که برای جهان می خواهم و تضعیف آمریکا و تقابل را آمریکا را در دستور کار ندارم.
در مجازات آمریکا فعلا همین بس که بین من و آن کشور در این روزها کدورت پیش آمد و من برایس ضرب الاجل تعیین کردم و آن کشور نیز پاسخگو نشد. کدورت را بیش از این کشش نمی دهم تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.
اما آمریکا هم اگر می خواست برای من پیغام بفرستد بهتر و اخلاقی تر می بود چنانچه رسما و در سطوح دولتی این کار را انجام می داد و نه آنکه با یک اکانت جعلی خطاب به من نفرت پراکنی می کرد.
طی روزهای اخیر در دیدگاه اکبر حکم مجازاتی ویژه و جدید برای آمریکا صادر نشد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است