اتمام حجت با ترکیه

فرصت ۲۴ ساعته اکبر به ترکیه

ترکیه در این نه و نیم سال هیچ کاری برای من انجام نداد و هیچ کاری هم انجام نخواهد داد بجز توجیه ظلمی که در این نه و نیم سال در حق من کرده و دفاع سرسختانه از خودش در اینمورد.
پس

به ترکیه ۲۴ ساعت فرصت می دهم که
"پانصد دلار پول ویزای اکبر که در فضای امن ترکیه برای دزدان از سوی کلاهبردارانی در ترکیه دزدیده شد را به من برگرداند و
همچنین در جهت جبران خسارتهای مادی و معنوی من از بابت سه بار کشانده شدنم به مرز ترکیه و مواجه شدن با منع ورود"،
گام بردارد.

و در غیر اینصورت،
بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهارنظر و یا اقدام ویژه ای از سوی اکبر در مورد ترکیه،

هویت، شان و جایگاه و وضعیت ترکیه
در نظام فکری و تئوریها و دیدگاه اکبر
به آنچه که در هفته ها و روزهای منتهی به عید قربان سال ۲۰۱۸ شکل گرفت بازخواهد گشت.


ترکیه در دیدگاه من فقط یک وسیله و آراج از سوی کشورهای ۵+۱ است و خودش نه تقصیری دارد و نه اهمیتی. و از آنجا که تحصن من کلاسش بالاست، کانون تحصن غیر حضوری اکبر در ایران احتمالا در همان مقابل دفتر اصلی سازمان ملل در ایران باقی خواهد ماند.

هرگاه که در روزها، هفته ها، ماهها و سالهای آینده من در زندگی و یا مبارزات سیاسی و یا فعالیتهای علمی و پژوهشی خودم باز هم با شکستهایی مهم، بزرگ و فلج کننده مواجه می شوم، حق دارم و احتمال دارد که به شکل میدانی به مقابل سفارت ترکیه در تهران رفته و در مقابل ۵+۱ به هر وسیله ای که لازم باشد از خودم دفاع کنم.
اما در هر صورت، مکان اصلی و رسمی کانون تحصن غیر حضوری اکبر در ایران، مقابل دفتر سازمان ملل در تهران است و گمان نمی کنم که این موضوع تغییری کند.

خلاصه بگویم:
مسوولیت هر گونه مشکل، شکست و مصیبتی که طی روزها، هفته ها، ماهها و سالهای آینده برای من در پیش خواهد بود،
بغیر از خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و دیگر عوامل داخلی ایران،
متوجه ترکیه و شش قدرت جهانی موسوم به ۵+۱ خواهد بود.

به نفع دشمنان اکبر است که برای اکبر دعا کنند.
این یک واکنش طبیعی و احترام آمیز خواهد بود،
چرا که اکبر نیز همواره برای دشمنان خودش دعا می کرده است. حالا نوبت آنهاست که برای اکبر دعا کنند.


علی اکبر ابراهیمی
چهارشنبه
۲۸ شهریور ۱۳۹۷
۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است