Turkiyeden vazgecammayacam

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane

Faydasız nasihatler
Ne söylesem boşuna
Şu divane gönlüm rüyada

Sanki başka dünyadan
Işınlandı dünyama
O uzaydan ben alaturka

Yüreğime sorsalar hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allah’ım daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

Yüreğime sorsalar hapis kalmış burada
Kaçacak ilk çıkan fırsatta
Beni kurtar Allah’ım daha çok tutulmadan
Gözlerim ışıklarında

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane

Yandım bir yare bulsak bir çare
Ah onu istiyor gönül deli divane
Ah onu istiyor gönül deli divane

Bak taş koyuyor herkes yoluma kaldım biçare

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است