آقای فیروز آبادی و جعفری, حقوق و منافع جنبش سبز را فورا تامین و پاسداری کنید

.
از شما می خواهم که هر چه سریعتر حقوق و منافع امواج سبز ایران در سال 88 را در دو مرحله تامین کنید.
.

جنبش سبز با مبارزات و فداکاری های خویش, انواع شهوات و جفتک پرانی های خرد و کلان و آشکار و نهان نظام استبدادی خمینی و خامنه ای و رفسنجانی را تعدیل کرد و روی رژیم آنها را کم کرد و آن رژیم را برای مردم ایران تا حدی رام و ملتزم به رعایت سطحوحی از ادب و اخلاق و خویشتنداری ساخت.



به دور از انصاف و عدل است و جوانمردانه نیست که انواع ایرانیان شبها به راحتی در خانه های خویش بخوابند اما شبانه به خانه فعال سبز حمله شود و وی از رختخواب اتاق خواب شخصی خویش به گونی منتقل شده و از خانه خودش ربوده شود.

آقای فیروز آبادی و جعفری, من بعنوان نماینده فداکار پنتاگون و ناتو در ایران , از شما می خواهم که هر چه سریعتر حقوق و منافع امواج سبز ایران در سال 88 را در دو مرحله تامین کنید.

مرحله اول تا قبل از سرنگونی رژیم وقت در ایران است.

سبزهای ایران در ایران و خارج باید توسط حکومت وقت ایران از پول بی نیاز شوند و پولهای زیادی خرج زندگی های شخصی خویش کنند و مورد حمایت معنوی حکومت وقت ایران قرار گیرند. سبزهای ایران باید زندگی هاشان در مسیر پیشرفت و توسعه روز افزون قرار گیرد.

رفاه, آسایش و امنیت تک تک همه قطرات امواج سبز ایران سال 88 باید حداقل از معدل رفاه, آسایش و امنیت همه ایرانیان و همه حکام و مسوولانی که در راس قدرت ایران قرار دارند بیشتر و بهتر باشد. تا جایی که نیاز ایشان به مبارزه برای تامین منافع شخصی خویش از نیاز همه ایرانیان در اینمورد کمتر باشد و نه بیشتر. امواج سبز ایران نباید با مجبور بودن به چنگ زدن برای بدست آوردن ابتدائیات یک زندگی حداقلی تحقیر شوند.

مرحله دوم پس از سرنگونی رژیم وقت در ایران است. در آن روز نیز سبزها باید از اردوهای تفریحی و مرخصی های علمی, فرهنگی و هنری به مراکز و نهادهای قدرت فراخوانده شوند و کشور را مدیریت و نمایندگی کنند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است