امان نامه سبز به خامنه ای

حداقل به اندازه آن دلقک و قول بازار (علی اصغر) با هوش باشید. دیدید که روز رفتنم به وی آفرین می گفتم و می گفتم که من خواستار ماندن وی هستم اما همه دیگران در مجموعه آنقدر بی رحمند که خواستار رفتن وی هستند. و او هم مجبور بود که باور کند و به نفع من و بر علیه مجموعه موضع گیری کند. همان مجموعه ای که هم همچون بی چیز قلهک فروش می گفت مرا ممنوع الخروج می کند و هم گارد رزمی گرفته بود که مرا بزند!!! من حاضرم که به شما هم آفرین بگویم آقای خامنه ای. همانطور که به آن می گفتم. هم آفرینتان بگویم, هم دسته ابزار کار را علنا هم توی کونتان بکنم و هم ماچتان کنم و دمت گرم بگویمتان و به نفع خودم و بر علیه مجموعه ای که یابویی مثل شما را پرورش داده و بر خویش مسلط ساخته تحریکتان کنم. اما شما هم کمی با من راه بیایید.
آقایان خامنه ای, فیروز آبادی و جعفری,
من لیاقتم خیلی برتر از آن است که جایزه اول شدن در مسابقه تملق و چاپلوسی خامنه ای و یا ترس از وی و دار و دسته اش و کوس کلک بازی های مربوطه و روتین را دریافت کنم.
لیاقت آن را دارم. آن جایزه حق من است. برخوردار شدن از امکاناتی متناسب با استعدادها و نبوغم نیز حقم بود, اما از آن چیزی نفهمیدید و نمی فهمید. اجازه ندهید من بیش از پیش آواره کشورهای عقب افتاده در اطراف ایران شوم و بعنوان پناهند به آنجاها مراجعه کنم و دیدار من با آن کشورها در سطوح پایینی اتفاق بیفتد. بودجه سازمان اکبر را بپردازید تا من مثل آدم به خارج بروم و پایگاه اصلی ام نیز ایران باشد. شاید این آخرین نصیحتی بود که من به شما می کردم.
آقای خامنه ای, من به شما توصیه می کنم اجازه دهید که بخشی از نیروهای من بطور اتوماتیک به رفاه زندگی شخصی خودم و فعالیتهای علمی, فرهنگی و هنری خودم معطوف شود و همه نیروهای من بطور اتوماتیک به دشمنی با شما و رژیمتان معطوف نشود. چرا که در اینصورت من قهرمان و منجی ایران و همه ایرانیان می شوم و این موضوع در شان ایران و همه ایرانیان نیست و ایران و همه ایرانیان خودشان می توانند از شر شما خلاص شوند و نیازی به قهرمان و صاحب ندارند.
لطفا با متوقف کردن و تغییر دادن خط مشی تان در مقابل من توهین فوق الذکر نسبت به ایران و همه ایرانیان را متوقف کنید و به آن پایان دهید تا موجب نشوید که پنتاگون و ناتو برای نجات نیروهای مسلح ایران از چنگ گارد ویژه حکومتی در خرداد ماه سال 91 به ایران بیایند. در غیر اینصورت خود شما مسوولید و همه آنهایی که امروزه اصرار دارند 9 دی ای نامیده شوند و همه مداحان و متملقان شما باید پاسخگو باشند.
علی اکبر ابراهیمی
(جنبش سبز یا همان همه امید ناخودآگاهانه ملت ایران)
علی اکبر ابراهیمی
(یا همان یکی از هنوز زنده ماندگان اعدامیهای سال 67)





..
.
ارائه خدمات به خامنه ای خطرناک (جرم) است
حق من (که پویش نیم میلیونی دعوت از خاتمی هستم) در اراضی ایران و عرصه های بین المللی, بعنوان مهریه نوامیس 9 دی ای ها مورد استفاده قرار گرفته است. آنهم بدون اطلاع, رضایت و یا تایید خودم.
نوامیس 9 دی ای ها اگر از خامنه ای تبری نجویند, باید منتظر تاراج اکبر باشند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است