کی بود کی بود, نئوکانهای کشور نبودند

بانگ کی بود کی بود من نبودم تایید صلاحیت شدگان نامزدی انتخابات مجلس (آنهایی که به نفع خامنه ای و بر ضد سبزها موضع گیری کرده اند) از هم اکنون به گوش می رسد.
می گویند: "سبزها بوده اند."
!!!
خاتمی یک سفر داشت به دانشگاهی در استرالیا و یک سفر به استانبول برای همایش ائتلاف تمدنها. خاتمی و اوباما در استانبول از شرم خود آنها با هم دیدار نکردند تا آنها ضر زیادی نزنند. اما آنها امروز باز هم ضر می زنند. فراپکنی می کنند.
انتظار داشتند که اصلاح طلبان هم در غل و زنجیر و تحت انواع و اقسام سرکوبها باشند و هم بیایند بگویند انتخابات مشروع است و هم بپذیرند و اعلام کنند که هر چه بدبختتی و مصیبت به بار آمده است در اثر عملکرد اصلاح طلبان بوده است!!!
انتظار داشتند که اصلاح طلبان نه خود را نسبت به کشور و ملت و جنبش سبز ملت که نسبت به رژیم وفادا, متعهد و مسوول بشناسند. رو که نیست. بخاطر همین رویشان هم هست که مردم به هر وضعیتی دچار می شوند برای آنها باز هم مملکت, مملکت گل و بلبل است و مستند و به توهمات خویش باور دارند و جوانی و مستی و بد مستتی می کنند و قهقهه می نند و اشتهایشان همچون اشتهای شکارچی هاست.
نصر من الله و فتح قریب, مرگ بر این رژیم مردم فریب.
من همین مطلب را در یک تاکسی گفتم و ماجرای انحلال سازمانهای نظارتی و غیب شدن بودجه. تهدید شدم که دیگر در جای دیگر هم از این حرفها نزنم و در این امور دخالت نکنم و نظر ندهم. من تهدیدات مجازی و میدانی آنها را جدی گرفته ام. چونکه واضح است با دستورات مشخصی به سمت من می آیند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است