بازی "اختلافات شخصی گنده لاتها", جایگزین انتخابات شد

در ایران انتخابات حذف شده و تمدن غرب مسوول است.
چرا ناشکری کردید؟ چرا محاسبه سود و زیان نکردید؟ شما مگر که بودید؟ نه همانهایی بودید که مرا پشت درهای بسته سازمان ملل تنها رها کرده بودید و داشتید در ایران برای خودتان می دریدید و می چرید ید!؟
خط و نشان کشیدند که ایران بدون محاسبه سود و زیان, پاکستان و هرج و مرج می شود و سبز ها مجبور شدند به گزینه "افتخار کردن به رفسنجانی" قناعت کنند و حداقلی ترین نتایج را پی گیرند. بدین ترتیب آنهمه پویش موج سوم و ستاد هشتاد و هشت و حرکتهای مدنی, متمدنانه و با شکوه هیچ!؟ بدین ترتیب سبزها قبول کردند که وارد بازی "اختلافات شخصی سران جمهوری اسلامی با هم" بشوند. اما باز هم به سبزها رحم نشد و سپس نیز جنبش هچگاه نتوانست به رفسنجانی افتخار کند و فقط رفسنجانی به جنبش و مردم افتخار کرد!
در قلمرو من همه اینها تقصیر غرب است و من از غرب طلبکارم. اگر شرایط بهتری داشتم شاید بهتر توانسته بودم به کشورم کمک کنم. اعضای پویش موج سوم و ستاد هشتاد و هشت و نیروهای نظامی کشور صاحبان اصلی ایران هستند و انسان آرمانی هر یک از اتاقهای فکر متنوع جنبش سبز در خارج از کشور هر کدام یک خاتمی هستند که به اعضای ستاد هشتاد و هشت و موج سوم و به نظامیان کشور_اعم از سپاه و ارتش و ...._ دلبسته و مدیونند.
یعنی برای پویش موج سوم و ستاد هشتاد و هشت, خاتمی و موسوی گزینه هایی قبل از اینهمه مصیبت بودند. و امروز خاتمی و موسوی بقدر کافی بجای دیگران تیر باران شده اند و خود نیز از همراهان هستند و نه هدف اصلی. بعبارتی, دولت آن است که بی خون دل آید به کنار . امروز هر یک از رهبران سیاسی ایرانی که در خارج از کشور به سر می برند یک خاتمی آزمایشی هستند که موج سوم و ستاد هشتاد و هشت در مورد ایشان تصمیم گیری خواهد کرد.
طرحی برای توسعه دمکراسی در ایران دارم و اعمال فشارم فقط و فقط بر روی تمدن غرب خواهد بود. در اینجا یکبار دیگر از غرب می خواهم شرایط و تسهیلات مهاجرت مرا فراهم نماید تا من بتوانم در شرایط بهتری به چرایی برخورداری حکام غرب و جمهوری اسلامی از امنیت و محرومیت محمد رضا جلایی پورها و شهاب طباطبایی ها از "حقوق خود بدست آورده ابتدایی خویش" بیندیشم. چنانچه به زودی پکیج مهاجرتی ام را نیابم غرب را ناراحت می کنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است