کدام پرونده بسته است؟

ای باند عطیقه های سازمان ملل,
پاسخ اتهاماتی که علیه زندانیان سبز مطرح می شود باید توسط اتاق فکر های خارج از ایران و از میان نوشته های قبلی زندانیان و یا لیدرهای ایشان استخراج و ارایه شود. جمع کنید این شعبه های یو. ان. ایچ. سی. آر در قوه قضائیه ایران را.
این فرمهای توهین آمیز صدور ویزا برای ایرانیان که اگر میلیاردر هم نباشند استحقاق پر کردنش را نخواهند داشت یعنی چه؟
فکر کرده اید که با ترور بهترین ثانیه ها, دقیقه ها, ساعتها, روزها, هفته ها, ماهها و سالهای عمرم و قلمبه قورت دادن امواج سبزم و مشغول کردن افکار عمومی به اتهامات پوچی که با همدستی اعضای ایرانی_ رژیمی باند مطبوعتان بر علیه پویش و امواج سبز و ریشه های ایشان مطرح کرده اید پرونده پندارها, گفتارها واعمالتان بسته می شود!؟
آیا دلتان را به چاهار تا خس و خاشاک و اراذل و اوباش باکره نما در میان حکام, جناحهای سیاسی ایران معاصر و جامعه علمی, جامعه فرهنگی و جامعه هنری ایران معاصر _که همچون خودتان از تشکیل دهندگان و اعضای باند عطیقه ها هستند_ خوش کرده اید؟ وای بر شما غافلان.
انسان با دعاهای خیر خودآگاه و یا ناخودآگاه از جانب جامعه مدنی ایران و جهان حمایت شده است و خیر ایده ها, طرحها و پیامهای سبزش به همه وجدانهای پاک, سالم و فعال و هوشمند (وجدانهای عاشق) قرن بیست و یکم خواهد رسید.
انسان با دعاهای خیر خودآگاه و یا ناخودآگاه از جانب جامعه مدنی ایران و جهان حمایت شده است. فکر نکنید که همه حکام و جناحهای سیاسی ایران و جهان و جامعه علمی, جامعه فرهنگی و جامعه هنری ایران و جهان تشکیل شده است از باند عطیقه ها! نه, آنها پاک و منزهند از باند عطیقه ها و باند عطیقه ها در اقلیتند و تحت فشار و رفتنی همچون کف روی آب و .... و آنچه که میماند فقط و فقط انسان است و خدا و آفرینش سبز و موجهایش.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است