حقوق بشر را بپردازید


من با برخورداری تمدن غرب از امنیت, حرمت و کرامت مخالفم اما با بمباران اتمی شدن تمدن غرب و یا نزول دیگر انواع عذابها و بلایای آسمانی یا زمینی بر تمدن غرب مخالف نیستم.
چنانچه تمدن غرب از پندار, گفتار و رفتاری که با من داشته است پشیمان باشد و از من حمایت کند و من بتوانم از استانداردهای یک زندگی معمولی و عادلانه برخوردار شوم
و مهری که نسبت به ایران داشتم و دیگر ندارم و عمر, نبوغ و استعدادهای نابود شده ام را
به تدریج ترمیم و جبران کنم و ارزش و کرامت ذاتی و خدادای خویش را بازیابم
این نفرین و استراتژی شوم که از جانب من نسبت به تمدن غرب وجود دارد بتدریج و بطور اتوماتیک منتفی می شود.
امضا: علی اکبر ابراهیمی
...
..
.
بدینوسیله در همینجا و هم اکنون مشابه چنین نفرینی را از جانب جنبش سبز ملت ایران و به نمایندگی از جنبش سبز ملت ایران نیز بر ضد تمدن غرب مطرح می کنم.
امضا: علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است