لبخندت را از من پس بگیر

باند عطیقه ها
(حکام, جناحهای سیاسی ایران معاصر در داخل و خارج و جامعه علمی, جامعه فرهنگی, جامعه هنری و جامعه مطبوعاتی ایران معاصر )
موظفند یا خود تسهیلات و امکانات مهاجرت مرا فراهم نمایند و یا در روز چهارم خرداد ماه 89 بعنوان معرف من در میان مردم ظاهر شوند و بگویند که رسما, شرافتا و اخلاقا ضامن و معرف شخصیت علمی_فرهنگی علی اکبر ابراهیمی هستند و ایران باید تسهیلات و امکانات مورد نظر وی را برایش فراهم نماید.
چرا هزینه فعالیتهای سیاسی تان _سیاسی به معنای بد کلمه_ را خودتان نمی پردازید؟ راز بیزاری عوام و نخبگان مالی, فرهنگی و .... در"خارج از مرزهای جنبش سبز" از هم چیست؟ ای باند عزیزم, من یک سال است که با سوالم به ایران آمده ام. پاسخ تو چه بوده؟ فیلمهایی همچون پستچی سه بار در نمی زند؟ اگر پاسخ تو همین بوده که تا کنون رو کرده ای پس لبخندت را از من پس بگیر که من خودم با موج یادداشتهایی که پیش روست تکلیفت را روشن کنم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است