شمارش معکوس برای روسیه و چین

شمارش معکوس برای روسیه و چین

هر چند خسته و خواب آلود بودم اما موفق شدم تهیه اش کنم.
احتمالا ظرف یک هفته ویرایش و باز نشر شود در همین پست.



ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

نام آمریکا وارد لیست تروریستی ۲۰۲۰ نشده است. من نام آمریکا را وارد لیست تروریستی ۲۰۲۰ نمی کنم و اگر که یک چنین کاری کرده باشم، همینک و همینجا نام آمریکا را از یک چنان لیستی خارج و حذف می کنم. در لیست تروریستی ۲۰۲۰ هنوز هیچ اسمی وارو نشده است.


علی اکبر ابراهیمی
شامگاه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
۱۱ ژانویه ۲۰۲۰
(۳۰ دقیقه گذشته از بامداد روز بعد)
تهران





گزارش اکبر به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

اظهارات سپاه در دیروز پریروز به این مضمون که حمله موشکی، آغاز حمله های گسترده تری خواهد بود،
البته در یک شرایط معمولی و طبیعی،
یک اظهار نظر نظامی تاکتیکی است که توپ را به زمین طرف مقابل می اندازد و می گوید اگر حمله نوبتی است، ایران هنوز حمله ای نکرده و نوبت حمله با ایران است و نه با آمریکا.
اما با توجه به اینکه نیروهای مسلح ایران نتوانستند به فراخوانهای اکبر پس از حوادث آبانماه ۲۰۱۹ پاسخ عملی دهند و با توجه به اینکه مجوزی از من برای آن اظهارنظر گرفته نشده بود،
احساس می کنم که دارند با یک چنین اظهاراتی، پس از آنکه همه چیز کشور و ملت مرا خرج خودکامگی و پروار کردن ایدئولوژی خودشان کرده بودند، امروز دارند امنیت و تمامیت ارضی ملت و کشورم نیز همین کار و همین قمار بازی را می کنند.
بنابر این، آن اظهارات را به شدت محکوم می کنم.


علی اکبر ابراهیمی
شامگاه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
۱۱ ژانویه ۲۰۲۰
(۳۰ دقیقه گذشته از بامداد روز بعد)
تهران





گزارش اکبر به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

حکومت بشار اسد در روسیه را غیرقانونی و نامشروع می شناسم

البته من می خواستم خیلی سالها قبل نظرم را در اینمورد بیان کنم
اما به لطف مشکلات امرار معاش و دیگر مشکلاتی که قایموشک بازی ترکیه با اکبر نیز یکی از آن مشکلات بود، آنقدر ضعیف شده بودم که از یک چنین موضوع مهمی غافل ماندم
تا ترکیه تعدیل، تادیب، تبرئه و نجات یافته شود و همینطور نیز شد. ترکیه به یک فرعونیت و غرور در مقابل اکبر دچار شده و با عدم مشخص کردن وضع حقوقی اکبر در مورد حق سفر به ترکیه برای اکبر مرتکب ظلم بر علیه اکبر شده بود که به واقعیت پیوستن امواج کابوسهای سوریه ای بر علیه ترکیه، ترکیه را در مقابل اکبر به یک دلقک دیوانه تبدیل کرد و بدین ترتیب در مورد اکبر از ترکیه سلب مسوولیت و ترکیه در اینمورد تبرئه شد و در دیدگاه اکبر موقتا نجات یافت و در اواخر دسامبر ۲۰۱۹ به فهرست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر وارد نشد.
هر چند که جمعه یک لحظه در یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه دیدم یک کارشناس بدقواره را روی خط آورده بودند و می گفت گروههای تروریستی در ایران پر هستند و احتمالا همانها هواپیما را زده اند!!!
و من بلافاصله به فکر رد پولهای ایران افتادم که رژیم تا کجاها لابی کرده و تا چه اعماقی پول مفت ملت مظلوم ایران را پخش کرده است!
البته در کل، ترکیه کشور خوبی است و اگر نظرم به این کشور بد بود می گفتم بد است. اما خوب است‌.

روسیه را وادارید که فورا به وظایف و مسوولیتهای خودش در ارتباط با این گزارش عمل کند.


علی اکبر ابراهیمی
شامگاه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
۱۱ ژانویه ۲۰۲۰
(۳۰ دقیقه گذشته از بامداد روز بعد)
تهران





ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

دیگر لازم نیست که تا اولین ساگرد صدور مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، روسیه و چین را منتظر بگذارم.

با توجه به اینکه کشورهای ۵+۱ در سال ۲۰۱۹ آن مانیفست را به رسمیت نشناختند
و هیچ کشور و یا سازمانی نتوانست و یا نخواست که یا مستقیما پاسخگوی آن سند باشد و یا دست کم میزبانش باشد
و من جمهوری اسلامی ایران را مسوول می شناسم،

و با توجه به اینکه نیروهای مسلح ایران نیز پس از حوادث آبانماه ۹۸
نه توانستند
سران رژیم در ایران را با تهدید و توسری وادار به پذیرش و انتخاب مشتاقانه واگذاری مقام رهبری جمهوری اسلامی به اکبر کنند
نه توانستند
سران سیاسی، روحانی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و تئوریسینهای رادیکال آن رژیم را بازداشت کنند و ایشان را به نهاد دادگستری دولت دوران انتقالی
بسپرند
و نه حتی توانستند
شروع کنند به راه انداختن موج
ربایش،
بازجویی و تخلیه اطلاعاتی،
زجرکش کردن
و ترور فیزیکی سران سیاسی، روحانی، نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی و تئوریسینهای رادیکال آن رژیم،

همه این موارد منهای تخفیفش که شامل پاسخگویی و یا میزبانی در قبال مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر و رهبر جمهوری اسلامی شدن اکبر می شود،
باید تا صبح روز ۱۱ فوریه ۲۰۲۰ انجام شده باشد،
مستقیما توسط روسیه و چین
و یا توسط نیروهای مسلح خود ایران،
باید انجام شده باشد.

و در غیر اینصورت،
روسیه و چین تا صبح روز ۱۳ فوریه فرصت دارند
همه پایگاههای سپاه در ایران را مورد حمله نظامی قرار دهند

و در غیر اینصورت بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهار نظر جدیدی از سوی اکبر،
مجوز حمله اتمی به روسیه و چین برای شورای عالی
که از آغاز فوریه آغاز می شود و تا شامگاه ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ نیز ادامه دارد،
به دستور حمله اتمی به روسیه و چین برای شورای عالی نیز مجهز می شود و تا ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ باید اجرا شود.


علی اکبر ابراهیمی
شامگاه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸
۱۱ ژانویه ۲۰۲۰
(۳۰ دقیقه گذشته از بامداد روز بعد)
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است