خوش خبر باش عشقم



اظهارات آمریکا در ساعات پیش رو را زیر نظر دارم

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

اگر قرار باشد خون شهدای جنبش سال ۸۸ و ۹۸ ملت ایران نادیده گرفته شود و وارثان یاد آنها در زندانها، تبعیدها و در اوضاع و شرایط نامناسب بپوسند و از بین بروند
و ابرقدرتها نیز با رژیم ایران به توافق های مبتذل و استثماری خودشان دست پیدا کنند و به رژیم مشروعیت و تثبیت شدن جایزه دهند
و مراکز فرهنگی ایران نیز مصون باشند و خوش خوش بچرند و بدرند و بوهای بد چینی و روسی از خودشان انتشار دهند
و مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر نیز همینک و همینجا از جانب ۵+۱ به رسمیت شناخته نشود و قدرت مرکزی دولت جهانی اکبر نیز از جانب ۵+۱ به من معرفی و پیشنهاد نشود
اگر قرار باشد همه مواردی از این دست، همگی یکجا اتفاق بیفتد،

پس تف به شرف کشورهای ۵+۱ که جهان معاصرین اکبر را به گند کشیده اند.
پس من نیز هنوز هم و باز هم جانم را کف دستم گرفته ام
و امروز و یا فردا در ایران و یا در هر کجای جهان که باشم
به بطور فرضی به مقابل سفارت ترکیه در تهران
که کانون فرضی ۵+۱ در ایران می شناسمش آمده ام
تا با سوزاندن باقیمانده های جوانی ام
یادآوری کنم که:
من به امنیت کشورهای ۵+۱ اعتراض دارم و در مقابل امنیت ایشان ایستاده ام.



علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز سازمان مرجع بشر
و پرزیدنت باالقوه جهان در آن سازمان
صبح چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸
۸ ژانویه ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است