زنده باد پنتاگون و وزارت دادگستری آمریکا

ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

با توجه به اینکه آمریکا ظرف روزها و هفته های اخیر نه یک تومان پول به من داده، نه هیچگونه قراردادی رسمی با من بسته و غیره و از اقدامات نظامی یش هنوز نقدهای معنوی و مادی چندانی دست مرا نگرفته است
و اگر اوضاع به همین وضع پیش برود و مرجعیت رسمی نیز به من داده نشود، ممکن است اوضاع بطرزی که برای من قابل کنترل نباشد و به شکل غیر قابل بازگشتی بسمت بدتر شدن پیش رود،

همینک و همینجا اعلام می کنم که
خواستار خویشتنداری آمریکا و ایران
و خواستار دایبرت شدن
پاسخهای نظامی آمریکا و ایران نسبت به هم
بجای هم
بر روی چین و روسیه
هستم.

با من قرار داد ببندید تا مجوزهایی به شما بدهم که از شدت شگفتی چشمها و دهانهایتان باز بماند.
قرار داد هم نمی بندید به جهنم! بروید هر غلطی می خواهید بکنید، به موقعش اراده راهبردی جهان اکبر به حسابتان خواهد رسید.
همان اراده راهبردی که به من امکان داد دیشب از شدت رفاه و آسایش و خلوت و خوراکی و بخاری و سرامیک درجه یک و ماهواره گردون و گبه و .... خودم را تا حدی خفه کنم که امروز صبح وقتی ساعت زنگ می زند زمینگیر شوم و نتوانم سر کار بروم و تصمیم بگیرم که بمانم خانه و یک روز استراحت کنم و اشتباه روزهای اخیر مبنی بر حرص بی نتیجه پس انداز زدن و غافل شدن از تمرکز بر اوضاع روز را تکرار نکنم.
موفق و سرفراز در پیشگاه اکبر باشید.


علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز سازمان مرجع بشر
و پرزیدنت باالقوه جهان در آن سازمان
صبح چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸
۸ ژانویه ۲۰۲۰
تهران






ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

حمله فیزیکی ساعاتی پیش ایران به منافع آمریکا در عراق، قشنگ بود، اما نه مجوز اکبر را داشت، نه دستور اکبر را داشت و نه اصلا هیچگونه قراردادی برای انجامش بین اکبر و مهاجمان به امضا رسیده بود. پس چندان قشنگ هم نبود، زشت بود، گستاخانه بود، به خودشان اجازه دادند بخاطر غرور و تکبر خودشان کشور مرا در معرض خطر جنگ و تقابل نظامی با آمریکا قرار دهند.
رهبرشان نیز دست رفسنجانی را در دزدی اندیشه اکبر از پشت بسته و دارد در تلویزیون ویژگی های ممتاز اکبر را به نام کشته شدگان خودشان جا می زند.

چین و روسیه تا ساعت ۱۰ صبح پس فردا (یعنی طرف کمتر از ۴۸ ساعت) فرصت دارند
لانه های سپاه در ایران را با عملیاتهای گسترده نظامی بطور گسترده سمپاشی کنند، یعنی مراکز فرهنگی ایران را بمباران نظامی کنند.

در غیر اینصورت،
بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهارنظر جدیدی از سوی اکبر
شورای عالی از طرف اکبر دستور (نه فقط مجوز که حتی دستور) دارد
تا قبل از ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰
روسیه و چین را بمباران "نظامی اتمی" کند.


علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز سازمان مرجع بشر
و پرزیدنت باالقوه جهان در آن سازمان
صبح چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸
۸ ژانویه ۲۰۲۰
تهران






ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

بهترین و نابترین هموطنان و دوستان اکبر
که در سال ۸۸ و در آبان ۹۸
با پشتوانه نامه های عاشقانه، مناسبات تجاری و دیگر انواع و اقسام معامله و توافق از سوی کشورهای ۵+۱ با رژیم ایران
توسط رژیم ایران کشته شدند،
برای من و کشورم
شریفتر، ارزشمندتر و مهمتر از امنیت کشورهای ۵+۱ و امنیت رژیم حاکم بر ایران و ایادی خونخوار این رژیم هستند.

چگونه بپذیرم با هم هسته ای را بدهند، مشروعیت و تثبیت شدن را بگیرند، بخشهایی از آب و خاک را بدهند حمایت را بگیرند، کامیون کامیون پول نقد و شمش طلا را بدهند و .... الی ادامه! مگر عروسی "ننه جون" هایشان است؟


با توجه به اینکه آمریکا برای اقداماتی در سطح
کشتن یک سپهبد ایران
و یا حمله نظامی به ۵۲ هدف در ایران

_و از جمله مراکز فرهنگی ایرانی
که لانه های کثافت و نجاست
(اعم از لوله های توالت و یا لوله های فاضلاب)
برای لولیدن موجودات سپاهی و روحانی هستند_

هیچگونه قرارداد رسمی با من نمی بندد
و اکبر و جهان اکبر را آدم حساب نمی کند
و در مورد اهداف فشار حداکثری و یا تقابل نظامی با ایران به من اطمینان نمی دهد

من چه مرده باشم و چه زنده،
همینک و همینجا آمریکا را بعنوان تنها کشور موجود در فهرست تروریستی ۲۰۲۰ اکبر که در اواخر ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد اعلام می کنم.

این فهرست تا قبل از انتشار، قابل بروز رسانی خواهد بود.
چنانچه آمریکا از فرصتی که در سال ۲۰۱۹ در دیدگاه اکبر در اختیارش (یعنی در اختیار آمریکا) قرار گرفته است
به خوبی استفاده کند
و اقداماتی از قبیل
انعقاد قراردادهایی رسمی با اکبر
و یا حمله گسترده اتمی به چین و روسیه
و یا دیگر اقدامات مشابه مورد نظر و مورد تایید اکبر را انجام دهد
می تواند خودش را بطور اتوماتیک و بدون نیاز به هرگونه اظهار نظر جدیدی از سوی اکبر، از آن وضعیت در آن فهرست خارج کند.


علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز سازمان مرجع بشر
و پرزیدنت باالقوه جهان در آن سازمان
صبح چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸
۸ ژانویه ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است