اولتیماتوم ۴۸ ساعته ام برای چین و روسیه را باطل کردم


ابلاغ تکلیف به شورای عالی

شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

اولتیماتوم ۴۸ ساعته ام برای چین و روسیه
_که فردا قبل از ظهر به پایان می رسید_
را لغو، کنسل و باطل کردم.

با توجه به اینکه جمهوری اسلامی سعی کرد در حمله روز گذشته، آمریکا را زیاد تحریک نکند
و آمریکا نیز پس از آن حمله، اعلام نکرد که به ایران حمله گسترده نظامی می کند

و من از اینکه این خطر فوری تقابل نظامی ایران و آمریکا از ایران فعلا دور شد خیلی خوشحالم،

همینک و همینجا اولتیماتوم ۴۸ ساعته ای که دیروز بر علیه چین و روسیه صادر کرده بودم را بطور کامل، مطمئن و قابل تاییدی لغو، کنسل و باطل می کنم. بطوری که گویا اصلا یک چنین اولتیماتومی صادر نشده بوده است.
لغو، کنسل و باطل شد.

همه تاریخها، سیاستها، تاکتیکها و راهبردهای اصلی، قبلا در همان اسناد اصلی مطرح شده است و نیازی به این اولتیماتوم نامتناسب و بدقواره احساس نکردم و باطلش کردم.



علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸
۹ ژانویه ۱۳۹۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است