جانم فدای راه شهدای جنبش

در مقابل معترضان سرکوب شده ایرانی مسوول و پاسخگو باشید.

من از کشورهای ۵+۱ و بخصوص چین و روسیه
_که نیش تسلیحات اتمی رژیم جمهوری اسلامی ایران را می کشند و می گویند برو مردم ایران رو سرکوب کن و منافع و حق و حساب ما از ایران و در ایران رو هم برامون کنار بزار،_
می خواهم در مقابل معترضان سرکوب شده ایرانی مسوول و پاسخگو باشند.

هموطنان من در راه آنچه که مورد نظر و مورد حمایتم بوده است کشته شده اند.
من از گزارشهای منتشر شده در مورد آن سرکوبها متاثر و از گزارشهای دفن شده و منتشر نشده در آنمورد نیز بشدت نگرانم.

عادلانه نیست که این تاثرات و نگرانی ها را بدون کشورهای ۵+۱ به دوش بکشم. در اینمورد تاکید دارم و این تاکید را علی رغم نیروهایی که ۵+۱ تا پایان دوران جوانی ام و پس از آن بر علیه من وارد کرده اند تکرار می کنم و تکرار خواهم کرد.

نکشید ما را، خدا پاک و منزه است از شما. من شما را بعنوان خدا قبول ندارم، بر شیطنتهای خودتان تاکید و اصرار نکنید. از صاحابش که جایش را اشغال نموده اید بترسید.
انتقام جانهای از دست رفته هموطنانم را می خواهم. شما ندهید، از شش ارباب جهانی تان می ستانم.



علی اکبر ابراهیمی
موکل دکتر فرشید هکی
یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
۱۹ ژانویه ۲۰۲۰
تهران

پ. ن:
منظور از "صاحابش" در دیدگاه اکبر، همان حقیقت است که در کانون تمرکز خوبی های (پندارها، گفتارها و کردارهای نیک) همه اعضا و زیرمجموعه های مجموعه قابل تصور، تبلور و تحقق است.
همان قانون اساسی مورد تفاهم و توافق در یک جامعه سالم. همان سند که حداقلهایی از آن مورد نظر، مورد تایید و در امتداد آرزوها(رویاهای شخصی) و آرمانها(رویاهای جمعی) تغریبا همه اعضای جامعه بوده است.
حقیقت قابل بروزرسانی و ارتقا است. حقیقت نمونه ای نسبی و ناقص از خداست و خدا حقیقت نهایی و مطلق است
که یا وجود دارد و ما می رویم به سمتش
(به سمت خدا رفتن یعنی از بدی پرهیز کردن، عاقل و منظم بودن و اطاعت و کار و تلاش برای کسب روزی حلال بواسطه خدمت به دیگر اعضای جامعه
که ورژنهای دیگری از خود فرد و معادن دیگری از دیگر تکه های حقیقت و همچنین حقیقتی یگانه و جامع هستند
و معدل برازندگی شان در میزان برازندگی فرد نیز موثر است)
و یا وجود ندارد و ما می رویم به سمت پیدا شدنش
که ورژنی کیهانی و جهانشمول از نمونه بشری و زمینی و قابل تطبیق و هماهنگی با همه ذرات هستی است و نامش نیز مثلا می تواند سامسونگ اس ۲۰ باشد. و در این راه خداناباوران و خداباوران می توانند با هم همکار و همراه باشند.
با آرزوی فعال شدن مجدد اکبر در زمینه مطالعات و پژوهشهای علمی اکبر،
موفق و موید باشید.
نگارش اصل یادداشت که تمام شد، نوتیفیکیشن فخر آور در اینستاگرام را دیدم که با وکلای ترامپ در حال همکاری بود، این پانوشت را به عشق (با انگیزه) امیر عباس فخر آور نوشتم. و گرنه من و وضعیت و سن و سالم کجا و بازگشت به ادامه مطالعات و پژوهشهای اکبر کجا!؟
من از چپ و راست سیاسی چیز چندانی نمی دانم فقط گمان می کنم برای غرقتر نشدن جهان ما در فساد و برای نجات جهان در این دوران مهم، ما به پیروزی جریان راست سیاسی در آمریکا نیاز داریم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است