آیا دنیا واقعا از پنج بزرگتره


آیا ترکیه چاپلوس روسیه است؟

من نمی دانم که در لیبی چه خبر است
و از آن موضوع شناخت کافی برای ابراز نظر کردن ندارم.

فقط می دانم در عملیات موسوم به چشمه صلح در شمال سوریه، ترکیه مخالف اراده آمریکا عمل کرد.
اما اینجا در موضوع لیبی احساس می کنم ترکیه در تلاش برای هماهنگ کردن اقدامات خودش با اراده روسیه است.
آیا ترکیه چاپلوس روسیه است؟
پس شعار دنیا از پنج بزرگتر است چه بود؟
تو بی کار بودی وارد موضوع لیبی شدی. حالا اومدی، وقتی که روسیه رو نمی زنی مجبوری من (بشر) رو بزنی و اینجوری خودتو از نظر روانی تخلیه کنی.
آیا دنیا واقعا از پنج بزرگتره؟
بزرگتره اما چنین شعاری نیز از ترکیه بزرگتره و امتیازش فقط برازنده خودمه که هزینه هاش رو قبلا پرداختم.

یکبار دیگر نیز تاکید می کنم
من نمی دانم که در لیبی چه خبر است
و از آن موضوع شناخت کافی برای ابراز نظر کردن ندارم.


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است