تحرکات روسی ترکیه را زیر نظر داریم

تحرکات روسی ترکیه را زیر نظر داریم.

این یادداشت به زودی حذف خواهد شد.

یکشنبه قبل از ساعت دو
رفته بودم سفارت ترکیه در تهران
که خواستار کمک برای
برقراری یک خط ارتباطی اضطراری با
ی. س. کا (شورای عالی انتخابات)
شوم.
سگ بسته بودند به سفارت.
از توی آیفون پاچه ام را گرفت
و با فریاد به گمانم گفت که وقت اداری به پایان رسیده است.
چنین تحرکاتی، نشانه روشن شرارت ترکیه است.
یک مینی بوس پلیس نیز نمی دانم از کجا سبز شده بودند در مقابلم و به من زل زده بودند. و من رفتم.

لازم است چند نکته در مورد ترکیه را بیان کنم:
یک:
چنانچه نظرم به یکی از دو حزب برتر در ترکیه نسبت به دیگری نزدیکتر َبود، آنچه که مانع از بیان آن میشد، نه آن بود که من شهروند ترکیه نیستم و حق اظهار نظر در مورد امور داخلی ترکیه را ندارم، نه. خیلی خوب هم حق دارم و اگر می خواستم افتخار دهم و از این حقم استفاده کنم این کار را می کردم اما نخواستم. آنچه که مانع از بیان آن نظر میشد، جایگاه و شخصیت عالی و فراجناحی من در ترکیه است. با شان و مقام من متناسب نیست که دل یک طرف را بشکنم و دل یک طرف را بدست آورم.
دو:
می خواهید به شادی و پیروزی فردای ۳۱ مارس ۲۰۱۹ ترکیه و یا شادی ها و پیروزی هایی برتر از آن شادی و پیروزی برگردید، می خواهید برنگردید و به مسیر بدی روید. من کاری ندارم و اصلا برایم مهم نیست. به جهنم.
من می گویم ترکیه با چه حقی در مقابل سند ماه مارس ۲۰۱۹ اکبر پاسخگو نشده و چرا بابت این عدم پاسخگویی، مجازات نگشه ای است.
رفته اید امام اوغلو آورده اید؟! خود امام و امامان و آبی ها و جد و آبادتان را نیز می آوردید، ترکیه خودش باید در مورد رفتار ده سال اخیر خودش با اکبر پاسخگو میشد و اینکه چه حزبی در آن زمان در ترکیه در راس امور بوده اصلا به من مربوط نیست و به خود ترکیه مربوط است.



علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸
۲۲ ژوئن ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است