نفرت پراکنی اکبر علیه شش قدرت جهانی

یک خبر بد برای کشورهای ۵+۱
کشورهای محترم و عالی رتبه ۵+۱، درود بر شما.
استحضار داشته باشید که تسلیحات و بمبهای کشتار جمعی و فوق العاده خطرناک،
صرفا و لزوما بمبها و تسلیحات اتمی نیستند.
پیشرفت علم ممکن است در آینده، همه تک تک کشورهای جهان را به انواع بمبها و سلاحهای بدتر از اتمی مسلح کند.

یادتان باشد همانطور که همه ما یادمان هست
یادتان باشد،
شما بی شرفها بودید که اجازه ندادید جهان را من رهبری کنم.
چه می شد اگر همان ده پانزده سال پیش به من اجازه می دادید که راه خودم را پیش می رفتم تا بواسطه مطالعات، پیشرفتها و دستاوردهای فوق العاده ی احتمالی ام در زمینه های علمی فرهنگی به جامعه معرفی شوم؟

خدا نپسندد مصونیت و امنیت کشورها و شهروندان شما طی ده سال اخیر را در حالی که در آن سالها، من در ایران تحت سرکوب هدفمند و هوشمند شما بوده ام.
از خدا می خواهم انتقام مرا از شما شیاطین عصر اکبر بگیرد.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
پرزیدنت باالقوه دولت جهانی اکبر
در سازمان موازی سازمان ملل
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
۱۰ ژوئن ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است