گزارش اکبر به شورای عالی

اکبر در کجای تهران تحصن کرده است؟

الف:
ترکیه در این روزها در اوضاع مهم و حساسی در امور سیاست داخلی خودش مشغول است
و من اگر کمکی هم نتوانم انجام دهم لااقل باید مواظب باشم که از سوی من التهاب و مشکلی برای ترکیه ایجاد نشود.
بنابر این:
بدینوسیله همینک و همینجا اعلام می کنم
کانون تحصن غیر حضوری اکبر در تهران
از مقابل سفارت ترکیه به مکان دیگری انتقال یافت
و دست کم تا یک ماه دیگر نیز به این مکان باز نخواهد گشت
و حتی اگر من بدلیل مسایل مربوط به انتخابات استانبول ترکیه حضورا به ‌مقابل سفارت ترکیه در تهران بروم باز هم این به آن معنی نیست که در آن زمان، رسما کانون تحصن اکبر در تهران، آن مکان باشد.

ب: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، مهم و حساس بوده است.
در آن دو روز، مقام عالیرتبه ژاپنی با من دیدار نکرد و مرا در جریان مذاکرات قرار نداد.
کار دیگری که خواسته یا ناخواسته اما در عمل انجام داد، تهدید ایران و اتمام حجت با ایران بود.
هر اتفاقی که برای ایران بیفتد، ژاپن نیز باید پاسخگو شود.
همچنین از ژاپن و دولت و مقامات و ملت این کشور، بابت حسن نیتشان سپاسگزارم.
در دو روزی که نخست وزیر ژاپن در تهران بود که گمانم ۱۲ تا ۱۴ ژوئن بود،
کانون تحصن غیر حضوری اکبر در تهران، مقابل سفارت ژاپن در تهران بود

پ:
و پس از آن نیز به مقابل دفتر سازمان ملل در تهران انتقال یافت.



با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
۱۶ ژوئن ۲۰۱۹
تهران



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است