یک امتیاز مثبت برای همه ثبت شد

آفرین بر یک عملکرد خامنه ای
امور سیاست داخلی ایران یا قرار بود همون سیه رژیم باشه، یا سرخ اصلاحات و اپوزیسیون و یا سبز اصلاحات و اپوزیسیون. بنفش نمی دونم دیگه چه صیغه ای بوده! با یک بنفش و ابهام، هم رژیم و اصلاحات و اپوزیسیون همگی به تمسخر گرفته شدیم به اندازه کافی با اون فیش های نجومی و غیره و ذالک.
حالا در عرصه بین المللی هم دوباره بنفش و دوباره ابهام و رویکردهایی که گندش باید در آینده دربیاد؟ از دشمن عزیز و گرانقدرمان آقای خامنه ای ممنونم که جلوی این موضوع رو از همین ابتدا گرفتند.

وقتی که شش قدرت جهانی ملانیا اینای خودشونو نیورده ن و سربازا و کیر خرای خودشونو آورده ن چیده ن دور و ورمون، گفتگوی چی؟ خوب حرفای اصلی شونو بزنن و خواسته های اصلی شونو بگن. چرا می گن صلح؟ چرا می گن براندازی نمی خوایم؟ چرا می گن مردم ایران بافرهنگن اما باید گشنه بمونن تا سر عقل بیان و در حالی که همه باید حق و امکان دفاع داشته باشن، ایران باید از این حق و امکان محروم باشه؟!!! جل الخالق.

خلاصه اینکه یک امتیاز مثبت را اراده هایی در طرفهای درگیر، با دستان خامنه ای به نام همه طرفهای درگیر ثبت کرد تا وقت بشریت بیش از پیش با دروغ و ریا گرفته نشود.

علی اکبر ابراهیمی
۲۳ خرداد ۱۳۹۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است