سپاس پرزیدنت ترامپ

سپاس پرزیدنت ترامپ

سپاس پرزیدنت ترامپ
بابت آنکه سخنران روز قدس امسال علی لاریجانی یک چهره نسبتا معقولتر و میانه رو تر بود.
بابت آنکه قوه قضائیه در ایران ادعای فعالتر شدن در برخورد با مفاسد را دارد.
بابت آنکه در صنف بتن ایران پول قرضی پیدا کردم تا اینترنتم را که وسط مناظره تلویزیونی دو کاندید استانبول به پایان رسیده بود شارژ کنم.
بابت آنکه هنوز در ایران اینترنتم بطور صد در صد مختل نشده و اتفاقا امروز نیز در حد همان صد در صد است.
بابت آنکه می گویی خیلی طول خواهد کشید تا بلکه ملت کون گشاد اکبر خودشان حرکتی بزنند
و بابت آنکه نامردی نخواهی کرد
و اراده نظامی اکبر در امور مربوط به ایران
را ضرورتی اولویت دار خواهی شناخت.
تو فقط نامردی نکن و بزن، مرد و مردونه هم بزن. طبق جدول اکبر بزن.

نگران چین و روسیه نیز نباش. من خودم شورای عالی را با هدایای ویژه به چین و روسیه فرستاده ام. بیش از چهل سال است که دارم این کار را می کنم و اگر ناسپاس باشند، همه آن هدایای چهل ساله به کیرخرهای انفجاری در گلو و شکمهایشان تبدیل خواهد شد. خصوصا در سال ۲۰۰۹ خون و گوشت بهترین دوستانم را به چین و روسیه پیشکش کردم. چین و روسیه دیگر اشباع شده اند و دیگر یک مشکل و مانع نیستند.
فقط قبل از حمله، لطفا کمی به پرونده های اصلاحات سبز در ایران بویژه مبارزه با فساد در قوه قضائیه رژیم سرعت بده.

شکن ، باشه می شکنم
بشکن ، باشه می شکنم
بشکن ، وقت رفتنه
بشکن ، دست دشمنه
بشکن ، باشه می شکنم
بشکن ، باشه می شکنم
بشکن

ای آخرین مهمان این میخانه، بشکن
ای نقطه ی پایان این افسانه ،بشکن
بشکن حریم شوم این بتخانه ،بشکن
تا نشکنی پیمان خود با خانه ،بشکن
جانانه بشکن
رندانه بشکن

ای خسته از زنجیر جحل و فتنه، بشکن
ای در کنار چشمه مانده تشنه، بشکن
بشکن حدث تلخ پشت و دشنه، بشکن
تا نشکنی در خویشتن این فتنه، بشکن
جانانه بشکن
رندانه بشکن

ای قرنها زندانی تقدیر، بشکن
تقدیر را با ضربه ی تدبیر، بشکن
بشکن فسون این غل و زنجیر، بشکن
بشکن ستون خانه ی تزویر، بشکن
جانانه بشکن
رندانه بشکن



پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است