پیام اکبر به نخست وزیر ژاپن

جناب آقای شینزو آبه، مقام عالی رتبه رسمی دولتی ژاپن،
درود بر شما.

برنامه
صبح روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ مصادف با ۱۲ ژوئن
بدین ترتیب است که:

جنابعالی به همراه ملانیا اینا
(زن و بچه های حکام و مقامهای مسوول کشورهای ۵+۱)
در ساختمان سفارت ترکیه واقع در خیابان فردوسی تهران
و یا در ساختمان سازمان ملل واقع در بلوار شهرزاد تهران
منتظر من هستید
و امیدوارید که پاسخم به دعوتهای رسمی، آمدن باشد.

من می آیم، مورد استقبال قرار می گیرم
و جنابعالی گزارشی در مورد مذاکرات جاری به من ارایه می فرمایید.

سپس جنابعالی به کارهای دیگری که برای انجامشان به ایران آمده اید می پردازید
و من نیز یکی دو روزی را
با هماهنگی سازمانهای گردشگری ایران
میزبان خانواده های حکام و مقامهای مسوول کشورهای ۵+۱ خواهم بود.

و در پایان،
قبل از تشریف بردنتان از ایران نیز
من و جنابعالی یک دیداری با همدیگر خواهیم داشت.

یاد آوری می کنم، ملانیا اینا رو بیارا! حتما بیار.
ممنون و سپاس از شما.


موفق، شاد و سرفراز باشید،
علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
۷ ژوئن ۲۰۱۹
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است