پیام اکبر به وزارت بهداشت آمریکا


پیام اکبر به وزارت بهداشت آمریکا


وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا،

منافع من در آمریکا چه بوده که پول من باید خرج سلامت و بهداشت مردم آمریکا شود!؟
من راضی نیستم که پول مرا برای این کار خرج می کنید.
لطفا اعتراف کنید آرم شما متعلق به اکبر بوده است و هیچگاه کپی رایت نیز به اکبر نداده اید.

اگر هم این اقدام نمادین آمریکا یک نشانه بوده است به این معنی که
"آمریکا خودشو برای اکبر لوث کرده
چون می خواسته قدرت رو بطور مطلق به اکبر واگذار کنه،"
پس چه زمانی؟
خوب آمریکا الآن بیاد این کار رو بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر انجام بده.

و یا لااقل از نفوذش در شورای عالی استفاده کنه و روسیه رو بمباران اتمی کنه.
پس آمریکا قراره به چه درد من بخوره؟
فقط بلده با باند تبهکار حاکم بر ایران قرارداد ببنده و فقط بلده در پی محدود سازی توان دفاعی و نظامی کشورم باشه؟
آخه به چی ت دلمو خوش کنم!؟
من رو به مثابه یک ناظر، منتقد و بازرس
با یک رژیم فاسد که هیچ چاره ای بجز جنایت کردن نداره انداختی توی یک قفس
اونوقت خودت رفتی اون گوشه نشستی داری تماشا می کنی!؟ صداتم در نمیاد. لااقل خودتم بیا یه گل پرت کن در میان اینهمه تیر بلا! داری چی رو تماشا می کنی؟ خودتو مسخره کردی؟ بطور پیش فرض منو عاشق خودت فرض کردی. فقط آرزوها و مسایلت و مسایل جهانت انقدر زیاده که دیگه خودتو نمی دونم کجای دلم بزارم!
در جهان تو چقدر به من خوش گذشت! چقدر هم خوشگلی! بمیرم واست.
به احترام کودک سوری و به نشانه تعظیم در مقابل ایشون که نه،
اما به عشق چشمای خودتم که شده
من در این شب عیدی ذغال به صورتم مالیدم و اومدم وسط خیابون دارم آواز می خونم و می رقصم.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
۱۳ مارس ۲۰۲۰
تهران



آیا لیاقت نسلهای آمریکایی مثلا در همین حده که امین حیایی بشه داور هیات ژولی شون؟ اصلا امین حیایی هم خوب، آیا تا این حد قحط الرجال بود! بر سر نخبگان اصلی چی اومده؟ درد من همین پرسشه.

پس از مرگ پویش و جنبش سبز
به هر مرجع دادگستری که شکایت درد اکبر و اندوه اکبر رو بردم
خودش یک طرف معامله با نسخه (ورژن یا نمونه) جنده جهان بود.
آیا اکبر خودش اینقدر نمونه بدی از جهان بود
که خود اکبر رو غیرمسوولانه بی پاسخ و با آلودگی های صوتی شون تنها گذاشتند
و مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر رو حتی به رسمیت هم نشناختند!؟
برس به دادم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است