اکبر کشان

اکبر کشان
اهداف اقدام میدانی اکبر بسیار محدود، ابتدایی، حداقلی و ساده هستند.

من هر سختی و رنجی هم که می کشم و به هر هدفی هم که می رسم، باز هم به مانع "اختلاف منافع بین اعضای ۵+۱" برخواهم خورد.
خوب از همین اولش به شش قدرت جهانی می گم بیاید بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر، اسپانسر مشترک حداقلی اکبر باشید.
سازمان موازی اکبر با حداقلی ترین و ابتدایی ترین قدمهای مشترک وزرای خارجه ۵+۱ قابل رسمیت یابی و حرکت به سمت تحقیق و توسعه است.

من همین یک ذره حقم را خواسته ام که سر میز جوابم را نمی دهند و مجبورم کرده اند دست به اقدام میدانی بزنم.
خود ۵+۱ هم اگر به سند پاسخگو نمی شدند، پس ترکیه و سازمان ملل کجا بودند؟! چرا سند را میزبانی نکردند؟ اصلا اینها همه هیچ، حکومت وقت در ایران آیا خودش مرده بود؟ خودش کجا بود؟ آیا نباید میزبان سند می شد؟


همچنین از آنجا که پیشرفتهای من اینقدر سخت و کند بوده و از من انرژی رفته است، زندگی شخصی خودم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و من در زندگی خودم نیز عقب مانده ام. و از همین روی، در مورد فراخوان خواستگاری اکبر که به جناب آقای کیلیچدار اوغلی نامه نوشته ام یک چند تایی اقدام حمایتی کوچک باید انجام شود که از طرف حکومت وقت در ایران به سادگی قابل انجام است و در اینمورد دیگر واقعا چه نیازی به امداد رسانی شش ابرقدرت اتمی جهان هست؟! رژیم ایران عادت کرده پول نفت را بگذارد توی جیب خودش و اکبر و هموطنان اکبر را بفرستد خارج برای پناهندگی!
بالاخره یک جشن کوچک در یک تالار کوچک لازم هست یا نه؟ با این وضع چگونه؟
اصلا اگر من خودم از لطافت و طراوت آسیب پذیر دختر جماعت نمی ترسیدم و گشت ارشاد اینجا حق بازداشت دختر پسرها و آبروریزی برای دختر و پرونده سازی برای پسر را نداشت من خودم روزی با ده تا دختر دوست می شدم تا بالاخره خیلی زود دختر مورد نظرم برای تشکیل خانواده را از میان گزینه های در دسترس انتخاب می کردم.
همه چیز اکبر را به موضوعاتی امنیتی تبدیل می کنند بعد گلایه می کنند که چرا همه پتانسیلها، ظرفیتها و اولویتهای اکبر متمرکز و هزینه گشته است بر حمله انتحاری به نظام حکومتی وقت کشور و اراده سرنگون کردن این رژیم؟ جل الخالق! مرگ بر دروغگو و مرگ بر اکبر کشان اعم از دولتی و یا غیر دولتی.

اینجا همینک باز هم رسیدیم به یک موضوع اساسی این سالهای اکبر:
حالا که اکبر و هر قطره سبز دیگری در ایران اینقدر باید تا حد مرگ مچاله می شد تا اثر هویت سبز ملت ایران از نسلهای این ملت ریشه کن شود و یک مشت دزد، فاسد، جنایتکار و پادوهایی که راههای توافق و همدستی با ایشان را خوب بلد بودند در این کشور چاق و چاقتر و تثبیت گردند،
پس اصلا چرا کشورهای ۵+۱ از امنیت برخوردارند؟! اعتراض من به همین امنیت، مصونیت، فرصت طلبی، لاشخوری، بی مسوولیتی، بی تعهدی، فراپکنی و جهانخواری شش قدرت جهانی است. هم مچاله شدن اکبر بابت مقاومت در راه تاکید بر این اعتراض بوده است و هم مرگ تدریجی اکبر.


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
۱۰ مارس ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است