ابلاغ تکلیف به شورای عالی


ابلاغ تکلیف به شورای عالی
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها،

با توجه به گذشت یکسال از صدور مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر و به رسمیت شناخته نشدن آن سند توسط کشورهای ۵+۱ و اعتنا نکردن و پاسخگو نشدن ایشان به اکبر در هیچ سطحی
و با توجه به اینکه تطبیق یابی سیاستها و مواضع سیاسی حکام و سران سیاسی آنها با اراده سیاسی اکبر که در مونولوگهایم با تو (شورای عالی) به ایشان القا می شد، نسبی و محدود به محوریت راهبردها و اهداف خودشان بوده است و نه اکبر و سازمان موازی اکبر،
و با توجه به اینکه در چشم اندازهای ترسیم شده دهه های اخیرم خواستار تحقق حداقل سطوحی شده بودم که در آن احتمال آه بودن بازدم بشر یک نگرانی برای جهان باشد اما این روزها هموطنان و همنوعان من در سراسر جهان مثل برگ خزان روی زمین می افتند و جان می سپرند،
و با توجه به اینکه فراخوانهایم در مورد امور سیاست داخلی ایران که پس از حوادث آبانماه ۱۳۹۸ صادر شد نیز بطور جامع و "معطوف به نتیجه" اجرا نشد و چین و روسیه نیز خودشان را از فهرست تروریستی ۲۰۱۹ اکبر خارج نکردند و مورد حمله نظامی اتمی شورای عالی نیز قرار نگرفتند،

من همینک و همینجا یکبار دیگر نیز یاد آوری می کنم:
حکام و مقامهای مسوول کشورهای روسیه، چین، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و احزاب و اشخاص حاکم در آن کشورها
به میزان و نسبت حضورشان در ساختارها و صندلی های رسمی و دولتی قدرت کشورشان طی ده سال اخیر،
نوامیس و خانواده هایشان طعمه ها و کارگران سکسی و جنسی آشغالی/لاشخوری و درجه چندم جوانان همه کشورهای جهان و از جمله جوانان خود کشورهای ۵+۱ شناخته می شوند
و باید در بسته بندی هایی شیک و تمیز بعنوان اجناس سکسی رسما به بازار عرضه شده و به اشتراک گذاشته شوند تا جهان به سمت بهتر شدن پیش رود.
چنانچه این کار انجام نمی شود، تو (شورای عالی) خودت عملیاتهایی خرد و کلان و آشکار و یا پنهان در اینمورد را اجرا کن تا جهان به سمت بهتر شدن پیش رود.
من خودم نیز تا قبل از آنکه ازدواج کنم
مشتری انجام چنین کارهایی با آنها در صورتی که امکانش فراهم باشد هستم تا جهان به سمت بهتر شدن پیش رود. البته من خودم شخصا برایشان احترامی ویژه قائلم و ایشان را شخصیتهای سکسی لوکس، تنگ، دست نخورده، دست اول و بعبارتی اصل جنس می شناسم.
در ازای هر سوراخی که از آن نوامیس و خانواده های آنها می کنم نیز می توانند ۴۵۵۰۰ تومان پول ایرانی بواسطه جامعه المصطفی و دیگر نهادهایی که از بودجه سالیانه ایران سهم های نامشروع رسمی و آشکار و یا غیر رسمی و پنهان می برند و امین حیایی هم عضوی از هیات ژولی شان است گدایی کنند.
البته حق چنین مطالبه ای را نیز ندارند. تا وقتی که قدرت نظامی و تسلیحات اتمی کشورهای ۵+۱ به اکبر واگذار نشده است، آن حکام و مقامهای مسوول موظفند که چنین مالیاتهایی را نیز بپردازند تا مانع تعادل یابی جهان نبوده باشند.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
۷ مارس ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است