من و نسلهای آینده ترکیه اینجاییم

من و نسلهای آینده ترکیه اینجاییم

ای انسان، ای مخاطب اکبر، می خواستم بعنوان مشاور، الهام بخش و کمک کننده در یافتن ایده ها و مختصات جهان اکبر باشی
تا شاید بتوانم ادبیاتی تالیف و از خودم بجای گذارم که برای تعریف مبانی نظری هویت جهان مطلوب و حقیقت مرجعش مفید و موثر باشد.

کشورهای ۵+۱ ترسیدند تو را پیدا کنم، شکایتشان را نزد تو بیاورم و تو تاییدم کنی
اما فکرش را نمی کردند که اگر به سر و وضع، حال و روز و روز و روزگاری که
از پیش نیازهای دست یافتن به آمادگی و شایستگی دیدار، مصاحبه و آشنایی با تو است نرسم،
ممکن است مستقیما و در حد خارج از توانم (انتحاری)
در مقابل اشتباهات و سیاهکاری هایشان بایستم.

ما (من و "مصطفی کمال آتا ترک به مثابه نماد نسلهای آینده ترکیه")
همینک
(در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۱۷ مارس ۲۰۲۰ حدود ظهر)
اینجاییم
و پاسخ کشورهای ۵+۱
به "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" را می خواهیم،

شش رژیم حرامزاده
که نان "هژمونی جنگ افزارهای اتمی شان بر جهان"
را می خورند کجایند؟
جهان، از ۵+۱ بزرگتر است.

هر چند که من هیچگاه از آن امکان استفاده نکردم
اما در انشعاتهای ترکیه به من گفته شده بود که
"پول مشکلی نیست"
و
"یه عابر کارت درست کن، هر وقت پول لازم داشتی یک تک زنگ بزن."

هر وقت هم که در انشعاتها به شهروندان ترکیه می گفتم اینقدر به من کمک نکنید، می گفتند تو حواست به حال و روزت نیست. اول از این سر و وضع در بیا تا ما دیگه کمکت نکنیم!

ترکیه که قبل از پیروزی و به قدرت رسیدن اکبر، خطر کرده و همسو با اکبر فریاد زده "دنیا از پنج بزرگتر است"، جایگاهش متفاوت است در دیدگاه اکبر
با مگسان دور شیرینی دولت اکبر.

البته هنوز هم خبری نشده و
و هنوز هم هیشکی موفق نشده گلی در سطح اسپانسر دولت جهانی سازمان اکبر شدن به سر اکبر و جهان اکبر بزنه
و انحصار امتیاز اسپانسر اکبر شدن هم فعلا در کف ۵+۱ گیر کرده
و اکبر هنوز هم به قدرت متمرکز و دولت سازمان اکبر نرسیده و درب باغ شهادت در راه حمایت از اکبر
_که چیزی نیست بجز آموختن و رعایت ادب حضور در پیش چشم اکبر و در جهان اکبر_
هنوز هم باز باز است.
بشتابید که گل درشتاشو بردن!

من خواهان برداشته شدن گامهای ابتدایی اقدام مشترک کشورهای ۵+۱ برای حمایت از اکبر و اسپانسر اکبر شدن بر مبنای مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر از سوی آن کشورها هستم.
دیگران _اعم از رسانه ها، اپوزیسیونها، حکومت وقت در ایران، سازمان ملل، کشور ترکیه و ...._ هم اگر خواهان کمک و حمایت از اکبر هستند می توانند بعنوان میزبانان این اراده اکبر، فعال شوند.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
۱۶ مارس ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است