من و نسلهای آینده زمین اینجاییم

من و نسلهای آینده زمین اینجاییم

ای انسان، ای مخاطب اکبر، می خواستم بعنوان مشاور، الهام بخش و کمک کننده در یافتن ایده ها و مختصات جهان اکبر باشی
تا شاید بتوانم ادبیاتی تالیف و از خودم بجای گذارم که برای تعریف مبانی نظری هویت جهان مطلوب و حقیقت مرجعش مفید و موثر باشد.

کشورهای ۵+۱ ترسیدند تو را پیدا کنم، شکایتشان را نزد تو بیاورم و تو تاییدم کنی
اما فکرش را نمی کردند که اگر به سر و وضع، حال و روز و روز و روزگاری که
از پیش نیازهای دست یافتن به آمادگی و شایستگی دیدار، مصاحبه و آشنایی با تو است نرسم،
ممکن است مستقیما و در حد خارج از توانم (انتحاری)
در مقابل اشتباهات و سیاهکاری هایشان بایستم.

ما (من و نسلهای آینده زمین)
همینک
(در روز سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ مصادف با ۱۷ مارس ۲۰۲۰)
اینجاییم
و پاسخ کشورهای ۵+۱
به "مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر" را می خواهیم،

شش رژیم حرامزاده
که نان "هژمونی جنگ افزارهای اتمی شان بر جهان"
را می خورند کجایند؟
جهان، از ۵+۱ بزرگتر است.

من کشورهای ۵+۱ را به پذیرش مشترک مسوولیت
دچار شدن جوامع به اپیدمی کووید-۱۹
و پاسخگو شدن مشترک در مقابل همه جهانیان
در اینمورد
و پرداخت هزینه های لازم در این راه
فرا می خوانم.

کشورهای ۵+۱ باید یاد بگیرند که
بطور مشترک به جهان و جهانیان و موضوعات مربوطه پاسخگو شوند.
من بهشان آموزش و تمرین می دهم.

سعید زینالی کجاست؟ آرش صادقی کجاست؟ فرشید هکی کجاست؟ محمد نوری زاد کجاست؟ نسرین ستوده کجاست؟ نرگس محمدی کجاست؟ محمد نجفی کجاست؟ و .... امواج معترضان سال ۸۸ و ۹۸ ملت مظلوم، معصوم و بی پناه ایران کجا هستند؟
نخبگان سیاسی و غیر سیاسی حذف شده در سیستم غیر دمکراتیک ایران کجا هستند؟
ثروتها، منابع و منافع ملی مورد هجوم فساد حکومتی قرار گرفته ایران کجا هستند؟
چشم انداز اکبر از ایران و جهان و اوضاع بهتر ایرانیان و جهانیان کجاست؟

من از کشورهای ۵+۱ جواب می خواهم.

جهان عاشق پذیرش و تحمل هژمونی کشورهای 1 + 5 نیست.

جهان معاصر اکبر
از خلع سلاح اتمی و تبدیل شدن کشورهای ۵+۱ به کشورهایی عادی
که مقدمه توانا شدن خود کل جهان
برای پاسخگویی به مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر است
و یا در غیر اینصورت،
از پاسخگو شدن خود کشورهای ۵+۱
در مقابل مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر
استقبال می کند.

پذیرش مشترک اشتباه حذف اکبر
و به رسمیت شناختن مشترک مانیفست مارس ۲۰۱۹ اکبر و تلاش برای پاسخگو شدن در قبال آن،
نیمی از پیروزی و موفقیت مشترک کشورهای ۵+۱ در دیدگاه و جهان اکبر خواهد بود.


با احترام،
علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
۱۶ مارس ۲۰۲۰
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است