شرط اکبر برای حمایت از کودتا در ترکیه و یا ایران

باز تعریف خط مشی اکبر در مورد ترکیه

فیلتر شدن سایت ویکی لیکس در ترکیه را محکوم می کنم. یک ملت وکیلی حزب عدالت و ترکیه در آن کشور مرا گاز گرفته بود و اکنون نیز کل آن حزب دارد ارزشهایی همچون گردش آزاد اطلاعات را هم نشخار می کند و هم گاز می گیرد.

من دلسوز ترکیه هستم، ترکیه را دوست دارم و صمیمانه و صادقانه دعاگوی ترکیه هستم.

من در ترکیه کاره ای نیستم، من مسوول و پاسخگوی پندارها، گفتارها و کردارهای ترکیه در مورد خودش، خودم، جهان و ایران نیستم و خط مشی ترکیه در قبال خودش، جهان پیرامونش و از جمله در قبال ایران فقط برای خود ترکیه الزام آور است و برای من الزام آور نیست.

عدم پاسخگویی ترکیه به استعلامهای من در سالهای اخیر در مورد امکان سفرم به ترکیه برای من قابل پذیرش و قابل توجیه نیست و ترکیه را نسبت به من مدیون کرده و ترکیه موظف به ادای دین خویش به من در اینمورد است.

هر وقت مردم ترکیه به من بها دادند من نیز آنها را دوست می دارم. اما امروز من ترکیه را دوست دارم و نسبت به آن خاک حس مالکیت دارم و نه مردم ترکیه را و نه نسبت به مردم ترکیه.
نه بخاطر مردم ترکیه بلکه با توجه به اینکه کودتا با ارزشهای بنیادین جهان آرمانی مورد نظرم همخوان نیست و با توجه به اظهارات دو روز پیش پرزیدنت پیشین ایران جناب آقای محمد خاتمی در مورد کودتای ترکیه و با توجه به احتمال زیاد تکرار آن در ایران توسط سپاه پس از مرگ خامنه ای، من صریحا عدم علاقه خودم به کودتا در ترکیه و هر کشور دیگری در خاور میانه و جهان را اعلام می کنم. مگر آنکه خودم رییس و فرمانده آن کودتا باشم.

اگر که من رییس و فرمانده کودتای جمعه شب ترکیه بودم، محکم توی دهان مخالفان داخلی و خارجی آن کودتا می زدم و ایشان را سر جای خودشان می نشاندم.
اما چونکه من رییس آن کودتا نبوده ام امکان حمایت مطلق از آن کودتا را نیز ندارم.

من همچنان برای کمتر آسیب دیدن کودتاگران و اندیشمندان و جامعه مدنی در ترکیه در اثر مجازاتها دعا می کنم
و این متن به معنی تبرئه آقای اردوغان و همسویانش از نقش ناآگاهانه یا آگاهانه خودشان در رسیدن ترکیه به نقطه ای که کودتای جمعه شب بود نیست.

با توجه به اینکه من خودم فقیرم و به جهان و هستی نیز بدهکارم و از کیسه جهان نمی توانم به ترکیه ببخشم، هر گونه حقی که از من توسط ترکیه پایمال شده برایم قابل بخشش نیست و ترکیه موظف به پرداخت غرامت می باشد، حتی اگر من نیز همسو با جو رعب و وحشتی که این روزها در ترکیه بیداد می کند خفه شوم و هیچگاه از این غرامت چیزی نگویم.
در هر حال 5+1 مسوولان اصلی هستند و من انرژی ام را صرف تو دهنی زدن به ترکیه نخواهم کرد.

بی توجهی ترکیه به درخواست این روزهای من مبنی بر لغو ممنوعیت ورودم به خاک ترکیه نشانه خوبی نیست.

با توجه به اینکه من طی سالهای اخیر به اوضاع و موقعیتهای نامناسبی رسیده و مجبور شدم تئوری های اعتراضی خشونت آمیزی بر علیه کشورهای 5+1 تهیه و ارایه کنم و این موضوع موجب بی ثبات تر شدن من در عرصه بین الملل شده است، هر گونه شکستهای مهاجرتی من در گذشته و امروز و آینده، مسوولش کشورهای 5+1 و بازیچه ایشان "ترکیه" بوده، هست و خواهد بود.

علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است