تقدیر و تشکر اکبر از ارتش ترکیه

تقدیر و تشکر اکبر از کودتاگران در ارتش ترکیه
من از ارتش ترکیه سپاسگزارم که در این بازی قدرت وقتی امتیازات منفی و ضعف خویش را دیدند بازی را واگذار کرده و تسلیم شدند.
من در این موضوع، نجابت و شرافت ارتش ترکیه را دیدم که ملت و کشور خودش را به توپ و تانک نبست. نه برای اثبات خودش و نه برای نجات خودش.
اگر آنچه که در مقابل این حرکت پیروز شده است از جنس پستی، ناپاکی، ایدئولوژی دریده و هار و بی چشم و رو و از این قبیل نباشد، در مجازاتها و باج خواهی ها و معرکه گیری ها و یکه تازی های متکبرانه و غرور آمیز زیاده روی و تند روی نخواهد شد.
شاید من از مسایل ترکیه ناآگاه و دور باشم، اما یک حقیقت و واقعیت در اینجا و اینک هست. و آن اینکه من همینک و همینجا از ارتش ترکیه حمایت کردم. من صریحا و بطور روشن از ترکیه و از ملت ترکیه می خواهم که در مورد این موضوع همسو با نیروی این حمایت گام بردارد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است