دیلکچه اکبر به ترکیه

دیلکچه اکبر به ترکیه

سفارت ترکیه در تهران،
با سلام و احترام.

اینجانب علی اکبر ابراهیمی بدینوسیله امروز از ترکیه تقاضا دارم در صورت امکان لطفا ممنوعیت ورود من به خاک ترکیه رفع گردد و پایان یابد.
من قصد دارم با اهداف مهاجرتی و پناهندگی به ترکیه سفر کنم و از قشر کارگر نیز هستم و لازم به یادآوری است که چنانچه در ترکیه اراده ای برای ممنوعیت اشتغال من وجود داشته باشد، امکان سر پا ایستادن در ترکیه برای من از بین خواهد رفت.

با توجه با اینکه ممنوعیت ورود من به خاک ترکیه در زمان روی کار بودن جناب آقای اردوغان اعمال شده است، بسیار برایم مهم بوده و هست که در همین زمان نیز این ممنوعیت برداشته شود.
چرا که ترکیه ای یکپارچه و یکصدا را در مقابل خودم می پسندم.

اگر که قرار باشد اکبر از سوی ترکیه تنبیه شود، این کار باید توسط ترکیه ای یکپارچه و متحد انجام شود. و اگر که قرار باشد اکبر از سوی ترکیه تحسین شود، این کار نیز باید توسط ترکیه ای یکپارچه و متحد انجام شود.
از پیش آمدن این شایبه که در فضای سیاسی ترکیه نیرویی دوست اکبر و نیرویی دشمن اکبر است بیزارم و چنین چیزی را نمی پسندم و برایم خوشایند نیست.

چنانچه برای سفرم به ترکیه گرفتن ویزا لازم و ضروری است، من حاضرم هزینه مالی این کار را بپردازم. اما با توجه به اینکه اهداف ویژه خودم از این سفر را می شناسم، درخواست دعوتنامه از اتباع ترکیه برایم کار ساده ای نیست و نمی توانم چنین چیزی بخواهم.
چنانچه خود دولت ترکیه می تواند دعوتنامه ای متناسب برای من بفرستد من با کمال میل حاضرم مراحل درخواست ویزای ترکیه را به سرعت آغاز کنم.

اینکه من امروز ترکیه را انتخاب کرده ام یک ایثارگری است و ادای دینی است نسبت به پاترون هایم در ترکیه که بین سالهای 2005 تا 2009 به من شغل دادند.
انتخاب امروز من به معنی اعتمادم به شایستگی هیچیک از احزاب ترکیه برای میزبانی از اکبر نیست، این انتخاب به معنی اعتماد من به ترکیه است.

من امروز بوسیله این دیلکچه جدا از ترکیه خواهشمندم موانع سفر من به ترکیه رفع گردد. اصرار بیش از پیش در اینمورد را توهینی بیش از پیش نسبت به خودم می بینم.

با بهترین آرزوهایم برای ترکیه
علی اکبر ابراهیمی
تابستان 2016

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است