من مسوول شرارتهای ترکیه نیستم


هیچ مرجع ترکیه ای و پاسخگویی را نیافتم که وضعیت حقوقی من در مورد حق سفر به ترکیه را برایم مشخص و به من ابلاغ کند و اطلاع دهد.
پس از یکماه پی گیری و الافی، فقط فهمیدم که می شود در راه گرفتن ویزای ترکیه گام برداشت. نزدیک به دو میلیون تومان هم خرجش است.
هیچ جوابی هم به سوالهایم نگرفته ام بجز آنکه، آری می توانی در راه گرفتن ویزا گام برداری.
هیچ تضمینی هم داده نشده است که آیا موفق به گرفتن ویزا خواهم شد و آیا در صورت ویزا گرفتن موفق خواهم شد که وارد خاک ترکیه شوم یا نه؟
نتوانستم یک پاسخ روشن و مشخص از ترکیه بگیرم. نتوانستم یک محکمه و دادگاهی که حکمی در مورد من صادر کرده باشد پیدا کنم. نفهمیدم که حکم روشن و مشخص ترکیه در مورد موضوع ورود اکبر به خاک ترکیه چیست؟ اگر می دانستم دو بار از مرز بر نمی گشتم و بدین واسطه تضعیف و آسیب پذیر نمی شدم. آیا باز هم باید بروم و از مرز برگردم تا ترکیه به خود ببالد که ترکیه مهم است!؟ اگر حتی خودم هم بخواهم آیا نایی و توانی برای تکرار این کار در من باقی مانده است؟ در اینمورد کاری از دست من برای ترکیه بر نمی آید. امکانات و توان من محدود است.
ترکیه شرور، حیثیت و تبرئه خویش را در حقیر و ضعیف بودن اکبر تعریف کرده.
ترکیه بر نقش آفرینی های شرورانه بر علیه اکبر اصرار دارد. ای کاش اینطور نبود، اما متاسفانه همینطور است.
و من مسوول شرارتهای ترکیه نیستم. و تلاشهای من برای سفر به ترکیه به معنی پذیرش مسوولیت شرارتهای ترکیه نیست.
ترکیه از پندار، گفتار و رفتار خودش می ترسد و با اتخاذ موضع تهاجمی در مقابل اکبر طی شش سال اخیر، دست پیش گرفته است تا پس نیفتد و همه حیثیت خودش را گره زده به اینکه اکبر شخص حقیر و ذلیلی باشد تا ترکیه تبرئه شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است