bu e postalari kandima gondermiyorum, javab veriniz lotfan



turkiye den javab galmiyor, konsulluk javab versin
Aliakbar Ebrahimi
To
embassy.tehran@mfa.gov.tr tahran@egm.gov.tr gototurkey.tahran@gmail.com ts.teh.mil.attc@gmail.com
Today at 6:14 PM

tomer visa siyla turkiye ye giris yapa bilacagimmi?
Aliakbar Ebrahimi
To
yabancilar@goc.gov.tr gocidaresi@goc.gov.tr
Today at 5:56 PM
T. C. ICISLARI BAKANLIGI
GOC IDARASI
GENEL MUDURLUGU

Merhaba,

1)
2009 da turkiya dan irana giri dundim.
2012 da turkiye ye galaiyordum, sinir da giris yasagi varidi, giris yapammadim.
2015 19 april da galiyordum, "suraksiz giris yasagi" beni karsiladi va galammadim.

2)
TOMER visa si (dil ogranme visasi) almaka calisacam.
Tomer visa sin ala bilirsam "suraksiz giris yasagi" yol imu kapatmiyacakmi va ben turkiye ye giris yapa bilacagimmi yoksa yok?

3)
Amacim iltica gayiti yapmak va birlasmis millatlar (unhcr) a va turkiye emniyet yabancilar subasina bas virmakdir.

Iyi gunlar
aliakbar ebrahimi
iran






///////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////




To
yabancilar@goc.gov.tr gocidaresi@goc.gov.tr
May 7
T. C. ICISLARI BAKANLIGI GOC IDARASI
Merhaba, iyi gunlar.

1:
2009 da turkiya dan irana giri dundim.
2012 da turkiye ye galaiyordum, sinir da giris yasagi varidi, giris yapammadim.
2015 19 april (gecan ay) da galiyordum, "suraksiz giris yasagi" beni karsiladi va galammadim.

2:
Turkiye ye diger insanlar gibi "turist olarak" giris yapmak istiyorum.
Amacim iltica gayiti yapmak va unhcr (UN) va turkiye emniyet yabancilar subasina bas virmakdir.

3:
Simdi ben turkiye ye giris yapammiyorum.
Siz bu konu da cok yetanaklariniz var va cok islar yapabilirsiniz.
Turkiyemiz geri zakali va manyak dagil va aliakbarimizin dagarin biliyor va kandisi bila aliakbara dagar vermis. Aliakbari bu duruma atmak va ya bu durum da birakmak turkiye ye yakismiyor, yakisseydi icim rahat edardi va cok dard cakmazdim.
Annadik ki siz cok gazabli siz. Simdi lotfan bu giris yasagina son veralim afandim.
Ben 6 yil di ki birda (iranda) gucsizlasiyorum va yesil adamlarim kol kanatsiz oliyor. Siz ilk galmadan benden na bakliyorsunuz? Sonlari balli olmayan visa almak yollarina giris yapmak mi? aliakbar dan zimanatlar mi istiyorsuz? Maalasaf turkiye.

4:
Bu aliakbarin giris yasak konusunda benim turkiye de kanun durumun na? kanun durumumu bena annatin. hanki mahkama aliakbara karsi hukum birakti? Surasi nagadar va bitacak zamani na zaman? Turkiye nadan susmus?

Tasakkurlar.

aliakbar ebrahimi
iran

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است