بیانیه شماره یک تحصن اکبر



بیانیه شماره یک تحصن اکبر
در روزهای اخیر نیز شاهد مانور قدرت رژیم جمهوری اسلامی در مقابل منزل سرکار خانم نرگس محمدی در ایران بودیم.
با توجه به اینکه من در "سند ژانویه 2015 اکبر" یعنی همان سندی که به انگلیسی ترجمه شده و به هزاران آدرس مهم اینترنتی نیز فرستاده شد، پرونده پناهندگی ام به سازمان ملل را همان اعلامیه های تحصن اکبر در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران (هجده اعلامیه) اعلام کرده ام و مسوولیت فساد مالی و خودکامگی سیاسی رژیم حاکم بر ایران در عرصه سیاست داخلی ایران را متوجه کشورهای کشورهای 5+1 ساخته ام و گفته ام که
من به امنیت کشورهای 5+1 اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام،
وضعیت و شرایط زندگی من در عرصه های ملی و بین المللی که باید هر روز بهتر شود، این روزها بدتر هم شده است.
درست است که من بطور ناخودآگاه و تدریجی شان خودم را یک ناظر بی طرف حقوق بشر تعریف کرده ام. اما اگر من حتی به تضییع حق و حقوق شخص خودم هم اعتراض نمی کردم شاید راضی و خشنود از پندارها، گفتارها و کردارهای فاسدان ستمگر و تایید کننده ایشان و حمایتگر ایشان به نظر می رسیدم و عملا تبدیل می شدم به شریک جرم فاسدان ستمگر که با پول من قوی شوند و به دیگران زور بگویند و بگویند علی اکبر چقدر خوب بود که ما پولشو می خوریم و اوسگولش می کنیم و خوشش هم میاد و همه مردم هم باید مثل علی اکبر باشند. و من اینگونه نشدم و نسبت به نامناسب بودن و نامناسب تر شدن وضعیت و شرایط زندگی ام اعتراض کردم و حتی از سبزهای نمادین جنبش سبز ملت ایران نیز دفاع و حمایت کردم و به همین واسطه محبوب مردم ایران نیز شدم.
البته این اواخر من تصمیم گرفته بودم که "انتقادات نه چندان مهربانانه" ام در مورد 5+1 را فقط در آرشیو نگه دارم و دیگر تکرار نکنم و در ظاهر نشان ندهم تا در مقابل، شش قدرت جهانی هم اجازه بدهند من کمی راحت تر زندگی کنم.
اما وضعیت ملی و بین المللی نامناسبی که این روزها در ایران گرفتارش هستم نشان از آن دارد که جنگ نرم و تدریجی ناخود آگاهانه و یا خود آگاهانه کشورهای 5+1 بر علیه اکبر موثر بوده است و امواج خفه کننده تاثیراتش حالا حالاها با من کار دارد.
شش قدرت جهانی (کشورهای 5+1) به چه قیمتی حتی به مرگ اکبر نیز رضایت داده اند؟
سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی کشورهای 5+1 خوب می شنوند، می بینند و می فهمند که من چه می گویم. این بازی که خود آنها خودآگاهانه و یا ناخودآگاهانه مرا به داخلش پرت کردند دست کم 6 سال است که به راه افتاده و رسمیت یافته است. سوختش هم عمر و جوانی من است که باعث تفریح آنها شده.
بجای تضعیف و در معرض آسیب و خطر و حتی مرگ قرار دادن اکبر و امثال اکبر، بهتر بود کشورهای 5+1 در مورد جنایات رژیم جمهوری اسلامی در ایران پاسخگو می شدند.
بجای تضعیف و در معرض آسیب و خطر و حتی مرگ قرار دادن اکبر و دیگر سبزهای نمادین ملت ایران، بهتر بود کشورهای 5+1 رسما و صریحا نسبتشان با جنبش سبز ملت ایران را تعریف و تبیین می کردند
و نشان می دادند که خودشان را به رژیم جمهوری اسلامی چند فروخته اند و چه قسمتهایی از جنازه ایران را به دندان گرفته اند و به چه قیمتی شریک جرم آن رژیم در سرکوب مردم خویش شده اند؟
شش قدرت جهانی (کشورهای 5+1) به چه قیمتی حتی به مرگ اکبر نیز رضایت داده اند؟

علی اکبر ابراهیمی
ایران _ تهران
مقابل کاخ فرضی دولت واحد شش قدرت جهانی
(که در اینک و اینجا موقتا مقابل سفارت آلمان در خیابان فردوسی تهران است)
پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت 1394     
۷ مه ۲۰۱۵

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است